Skærme
Fijala 3554
skærm hyler og intet billede
Fra : DOCTOR

Dato : 06-10-01 16:03

hej NG

min 19 tommer daewoo-skærm viser kun en tynd lodret streg (som om den er
klappet sammen) og hyler meget højt......
hvad kan det skyldes .....
jeg har så måtte finde en gammel 15 tommer skærm frem suk den er sgu lille.

hilsen DOCTOR

Fra : Peter

Dato : 07-10-01 21:00

"DOCTOR" <alban@city.dk> wrote in message

> [...]
> hvad kan det skyldes .....
> jeg har så måtte finde en gammel 15 tommer skærm frem suk den er sgu lille.

Din skærm har mistet den horisontale afbøjning - hvorfor den hyler er jeg ikke
sikker på.

Det kan være en ret kostbar reparation, men det kan jo også være en bagatel.

Skru ikke for højt op for lys og kontrast da en så koncentreret "streg" kan be-
skadige billedrøret, men du bruger nok ikke skærmen så meget i øjeblikket...

Mvh.
Peter

--
Posted from pc54123.stofanet.dk [212.10.3.123]

Fra : DOCTOR

Dato : 09-10-01 20:28

"Peter " <opjensen@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
kan be-
> skadige billedrøret, men du bruger nok ikke skærmen så meget i

nej det har du ret i........ =:0))

men min skærm er stadig under garanti dækker den dette problem???????

hilsen doctor

Fra : Peter Jensen

Dato : 15-10-01 16:21

"DOCTOR" <alban@city.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> øjeblikket...

> nej det har du ret i........ =:0))
>
> men min skærm er stadig under garanti dækker den dette problem???????

Hvis din skærm laver en lodret streg når den ikke er tilsluttet skærmkortet
er det en fejl i skærmen som helt sikkert dækkes af garantien.

Mvh.
Peter