Opsætning af E-mail konto
Fra : Flemming Pedersen

Dato : 07-10-01 14:11

Hej

Jeg har problemer med opsætning af e-mailkonto
hos Tiscali på min Ericsson T 39.

Er der nogen som kan give mig en hjælpende hånd
med de forskellige indstillinger ???

hilsen

Flemming

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 07-10-01 17:14

Hej Flemming

"Flemming Pedersen" <flemsing@usa.net> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har problemer med opsætning af e-mailkonto
> hos Tiscali på min Ericsson T 39.

Jeg havde selv problemer med min R520m indtil jeg ændrede navnene på POP3 og
SMTP serverne til deres respektive IP-numre. Og selv her er telefonen
kræsen: hvis dele af IP-nummeret indeholder mindre end 3 cifre skal man
tilføje foranstillede nuller, dvs. 192.168.1.1 duer ikke, 192.168.001.001
duer.

Ydermere kan telefonen ikke finde ud af at sende mails hvis der ikke ligger
mails og venter i din POP3 postboks. Det skulle vistnok være rettet i
seneste SW-version (R2M)

Mvh Ebbe

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 07-10-01 21:47

Hej Ebbe

Tak for tippet.

Har du IP-numrene for henhv. POP3 og SMTP serveren
hos Tiscali ? Der er jo iøjeblikket ikke en dyt at hente på
Deres hjemmeside omkring opsætning.

hilsen

Flemming

Ebbe Kristensen <ebbe@ekologic.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:28%v7.17779$lk7.278205@news.get2net.dk...

Fra : Mickey

Dato : 07-10-01 23:30

"Flemming Pedersen" <flemsing@usa.net> skrev i en meddelelse

> Har du IP-numrene for henhv. POP3 og SMTP serveren
> hos Tiscali ? Der er jo iøjeblikket ikke en dyt at hente på
> Deres hjemmeside omkring opsætning.

smtp.worldonline.dk (Tiscali) : 212.54.64.153
mail.worldonline.dk (Tiscali) : 212.54.64.154
pop3.worldonline.dk (Tiscali) : 212.54.64.153

- du kan vist bruge dem alle 3 til begge dele...

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 08-10-01 14:13

Hej Mickey

Tak for hjælpen - det vil jeg prøve.

hilsen

Flemming

Mickey <news002@susie.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9pql3h$104$1@egon.worldonline.dk...

Fra : Flemming Pedersen

Dato : 08-10-01 18:02

Hej

Det virker bare ikke med e-mail via Tiscali,
uanset om der bruges numre eller tekst.
Har opgivet og til gengæld opsat e-mailklienten
via Orange - og det virker perfekt.......

Til orientering for andre brugere af Ericsson T39
med e-mailproblemer.

hilsen

Flemming

Flemming Pedersen <flemsing@usa.net> skrev i en