nokia 3210
Fra : Mr cool

Dato : 07-10-01 14:10

hej med jer,jeg har en nokia 3210 som mister signalet tit og ofte.enten når
man ringer eller hvis der bliver ringet til en så går samtalen ud og kikker
man på displayet er der ikke noget signal og så kan jeg vente lidt og så
kommer det igen.??hved i hvad der kan være galt og hvor får man det evt
lavet henne.

--
M.v.h
Mr Cool

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 07-10-01 17:23

Mr cool skrev:

> [...]
> og kikker man på displayet er der ikke noget signal og så kan jeg vente
> lidt og så kommer det igen.??hved i hvad der kan være galt og hvor får

Er der garenti? Hvis ja er det hvis en rep. der skal til...

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Vestjyden

Dato : 08-10-01 05:14

Hejsa.
Vil jeg ikke give Boris ret i !
Jeg havde samme problem, kontaktede Sonofon, fik et nyt simkort tilsendt (
uden beregning )
og det har virket 100% siden da ( 3 mdr ) siden.

Rehof.