Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Pippi Langstrømpe
Fra : Hønemor

Dato : 19-01-01 23:57

Er der nogen der ved, hvor man søger efter et foto af skuespilleren Pippi
langstrømpe
fra den gamle film.
jeg mener at hun hed Inger Nielson.

Jeg har søgt mange steder, men får kun billeder af den nye Pippi fra
tegnefilmen.

Det er min 8-årige datter, som gerne vil vide hvordan hun ser ud i
virkeligheden, for hun tror ikke at hun eksisterer.
jeg mener at Inger Nielson i dag er i 30-års alderen.
Håber at nogen kan hjælpe.

Hilsen Helle.
--
www.hellefagerberg.subnet.dk

--
www.hellefagerberg.subnet.dk

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 20-01-01 01:22

"Hønemor" wrote:

> Er der nogen der ved, hvor man søger efter et foto af skuespilleren Pippi
> langstrømpe
> fra den gamle film.
> jeg mener at hun hed Inger Nielson.

Inger Nilsson:
<URL:http://www.filmmagasinet.no/Detaljnyhet.asp?artikkel=507>

Knus
   Regnar
--
Regnar Bang Lyngsø (regnar@writeme.com, regnar@beer.com)
<URL:http://www.daimi.au.dk/%7Erblyngso/>

Fra : Helle

Dato : 20-01-01 01:28

Du er bare en skat.
Tusind tak, nu bliver pigen glad i morgen, da hun bliver ved med at påstå at
hun ikke har været rigtig i virkeligheden.
Du ved med deres barnefantasier.