Hvor finder jeg det ???
Fra : Master Yoda

Dato : 07-10-01 14:04

Hej Gruppe .

Jeg har lige fået en mobilos (Nokia 3310) og nu vil jeg grene have nogle af
disse sjove SmS`er altså dem der ligsom er billeder hvor man skal trykke sig
frem en eller flere gange .

Jeg ved ikke hvad disse hedder eller hvor jeg kan hente sådan nogle .

Er der ikke en der kan hjælpe .

Kent.

Fra : Dennis Lange

Dato : 07-10-01 17:14

"Master Yoda" <Kent.sv@esenet.dk> wrote in message
> [...]
af
> disse sjove SmS`er altså dem der ligsom er billeder hvor man skal trykke

Prøv på www.mobital.dk der er nogen stykker

Mvh Dennis Lange

Fra : Steen Pedersen

Dato : 07-10-01 19:22

På mobil-siden er der nogen af dem. De kalder dem "billedbeskeder".
Så skal du bare copy+paste ind i f.eks. besked.dk og sende dem til din telefon.

http://www.mobil-siden.dk/nokia/sjovesms.asp

Mvh

Steen P.

--
Posted from gw-it.mobilix.net [212.97.206.26]

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 07-10-01 21:59

Hvorfor bliver de "skæve" på min 6210? svar venligst på min email, da jeg
ikke er hjemme den næste uge..

Fra : Snoop

Dato : 07-10-01 22:33

Fordi 6210 ikke bruger samme opløsning som alle de andre nokia'er. Du kan
dog vælge mellem stor og lille skrift, men det bliver aldrig det samme.

/Snoop\