Hundesvømning
Fra : Søs D. Jensen

Dato : 07-10-01 11:57

Kære alle,

Jeg er ved at samle oplysninger om, hvor der er hundesvømning her i landet.
Jeg kender selv til det i Roskilde og den der hundepension i Næstved. Dog
ville jeg gerne have hjemmesideadresser til disse steder, da jeg ved de
begge har hjemmesider, men jeg kan simpelthen ikke finde dem.

Men hvad findes der i resten af landet????

Søs
www.hundeskolentrofast.dk - nu med nyt design,
brevkasse med Helle Poulsen og biolog Hanne Hjelmer Jørgensen og meget mere.

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-10-01 12:05

"Søs D. Jensen" <emma@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> begge har hjemmesider, men jeg kan simpelthen ikke finde dem.
>
> Men hvad findes der i resten af landet????

Kære Søs

Google er din ven i nøden
http://www.google.com/search?q=hundesv%F8mning&btnG=Google-s%F8gning&hl=da&l
r=lang_da

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 07-10-01 13:29

Tak, Finn - men linket virker altså ikke. Gider du prøve igen ?

KH
Søs

Finn Jensen <info@shannon-fly-dressing.dk> skrev i en

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-10-01 13:35

> Tak, Finn - men linket virker altså ikke. Gider du prøve igen ?
>
> KH
> Søs

OK..det knækkede vist også

Letteste er at gå til www.google.com og skriv Hundesvømning i søgefeltet..så
skal du se )

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 07-10-01 13:46

Tusind tak - jeg prøver det )

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 07-10-01 14:05

Hej Finn

Det VIRKEDE.

kan det virkelig være rigtig, at der ikke findes mulighed for hundesvømning
i Jylland????

KH
Søs

Fra : Finn Jensen

Dato : 07-10-01 14:16

> Hej Finn
>
> Det VIRKEDE.
>
> kan det virkelig være rigtig, at der ikke findes mulighed for
hundesvømning
> i Jylland????

Jow jow..men herovre bruger vi søerne, kysterne eller åerne ). Og så
kyler vi en kæp 30 meter ud i vandet 30 gange som hunden henter og så har
både vi og hundene fået motion...og ganske gratis )))))

Knus
Finn

Fra : H.M.

Dato : 07-10-01 17:29

Finn skrev:
[...]
citat slut.

Ja, og så syntes hunden at det er hundrede gange sjovere, jeg har set hvor
skrækslagen nogle hunde blev når de kom i et bassin, der var overhovedet
ingen af hundene der syntes det var sjovt.

venligst hanne

Fra : Carina Enevoldsen

Dato : 08-10-01 19:02

Jeg mener at huske, at der er nogén i Jylland, som fortalte at de havde fået
lov at svømme i et bassin, som var beregnet til træning af travheste. Men
hvor og hvem, husker jeg desværre ikke.
Mvh Carina

Fra : Finn Jensen

Dato : 08-10-01 17:26

"Carina Enevoldsen" <hybrid@aussies.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
fået
> lov at svømme i et bassin, som var beregnet til træning af travheste. Men

Jeg syntes at kunne erindre noget om en rottweilermand som åbnede noget
svømmehalløj i Vadum. Her kunne både travheste og hunde komme så måske der
er stedet du tænker på??.

Jeg mener at det var tilbage i 95/96 at jeg så et opslag omkring stedet ude
i hundeklubben.

--
Venligst
Finn Jensen

Fra : Bufas

Dato : 08-10-01 18:27

> [...]
fået
> lov at svømme i et bassin, som var beregnet til træning af travheste. Men

Jeg mener det er i Ikast (ved Herning)..

Bufas
--

ICQ # 44 63 61 65

Og vi hundechatter på søndage på ICQ
Se mere på http://bufas.homepage.dk/icq.htm

Fra : coppi

Dato : 09-10-01 07:04

Hej

Min svigerinde har lige fortalt , at hun går til hundesvømning med hendes
hunde.
Hun bor i nærheden af Aalborg.
Så der er et heroppe , men lige hvor.

coppi>

Fra : Camilla Larsen

Dato : 09-10-01 07:30

Hejsa

Er der nogen af jer der kender til et svømmebad(genoptræning) for
hunde omkring Esbjerg området?...Det skal bruges inden for de næste 14
dage *S*

mvh

Svend Jensen
--
Camilla

Fra : Søs D. Jensen

Dato : 09-10-01 22:07

Hej Coppi

Kunne du finde ud af??? Det ville være genialt.

KH
Søs

coppi <annie321@worldonline.dk> skrev i en