Almost famous.
Fra : HC Grau Nielsen

Dato : 07-10-01 10:31

Almost famous. Hvor finder jeg den film på dansk?? Jeg er helt vild med den
og vil gerne kunne vise den til familien, specielt ham på 18.

Hjælp.

HC i Odense

Fra : Jens Thomsen

Dato : 07-10-01 11:19

"HC Grau Nielsen" <hcgrau@email.dk> skrev i en meddelelse
> Almost famous. Hvor finder jeg den film på dansk?? Jeg er helt vild med
den
> og vil gerne kunne vise den til familien, specielt ham på 18.

Hvis du med "på dansk" mener med danske undertekster, så ingen steder.
Desværre. Den udkommer først herhjemme den 21. november.

MVH
Jens

Fra : HC Grau Nielsen

Dato : 08-10-01 11:49

d. 07/10/01 12:19 skrev Jens Thomsen på jens@groenjord.dk i artiklen
3bc02bf0$0$231$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> [...]
>
> Hvis du med "på dansk" mener med danske undertekster, så ingen steder.
> Desværre. Den udkommer først herhjemme den 21. november.

Tak til Jens for et brugbart svar.

HC