Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nye billeder på min side !!!
Fra : A.H.

Dato : 16-01-01 23:56

Hejsa.

Så har jeg lige haft et øjeblik, til at få scannet et par billeder ind, så
kig da lige en tur forbi og skulle du få lyst til at give dem kritik, er
dette også meget velkommen.

En Foto Hilsen
Anders

Nye billeder: http://hjem.get2net.dk/soulprince/st_c.htm (beklager negativet
ikke har været tip-top)
Gamle billeder: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 20-01-01 18:00

Tue, 16 Jan 2001 23:56:14 +0100, skrev "A.H." <no@malian.com> :

> [...]
>kig da lige en tur forbi og skulle du få lyst til at give dem kritik, er

Dejlige, stemningsfyldte billeder. En god gengivelse af farver, som
man som regel opfatter dem på en vinter-solskinsdag. Godt fanget !!

Eneste kritik er horisonten på "sort06" - jeg bliver helt søsyg

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Jensen

Dato : 20-01-01 22:26

Dem kan jeg godt lide, det eneste jeg savner er en "tilbage" på de store billeder, men selvfølgelig har vi tilbageknappen.

Jensen