Hvad er det nu for noget? Sony Ericsson Mo~
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-01 18:37

Et nyt selvskab,,, Sony Ericsson Mobile

De er åbenbart gået sammen, da Sony ikke rigtigt mesterede det der med
mobilos?

Fra : Boris Mathiasen

Dato : 06-10-01 18:56

Bjarke Hansen skrev:

> De er åbenbart gået sammen, da Sony ikke rigtigt mesterede det der med
> mobilos?

Ja, ellers er det pga. Ericssons økonomi, eller mangel på samme...

/bm

--
Jeg unlocker din mobil telefon for 67,50 kr.
Jeg kan pt. unlocke Ericsson, Nokia og Sagem

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-10-01 17:39

> De er åbenbart gået sammen, da Sony ikke rigtigt mesterede det der med
> mobilos?

Det er der da vist ingen af dem, der gør...

Fra : Fischer

Dato : 08-10-01 17:58

> Det er der da vist ingen af dem, der gør...

....endnu en 'det-er-kun-Nokia-der-dur' teenager.

*Fischer

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-10-01 18:04

> ...endnu en 'det-er-kun-Nokia-der-dur' teenager.

næh nærmere en
'har-ejet-flere-Ericsson-telefoner-men-så-holdt-de-op-med-at-udvikle-mere-på
-dem-og-tvang-mig-til-at-vælge-noget-andet' 24-årig.

Lad os se om de nye telefoner opvejer de 3-4 år Ericssons udviklere har
sovet.

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 19:52

"Jimmy Damsgård" <Xnoname@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> -dem-og-tvang-mig-til-at-vælge-noget-andet' 24-årig.
>
> Lad os se om de nye telefoner opvejer de 3-4 år Ericssons udviklere har

T39 ?

--
Mvh Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 08-10-01 23:47

> T39 ?

De nye telefoner de har varslet ser meget interessante ud, men hvorfor
pokker skulle de være så længe undervejs?

Fra : Deaster

Dato : 09-10-01 07:17

> De nye telefoner de har varslet ser meget interessante ud, men hvorfor
> pokker skulle de være så længe undervejs?

Don't know, men den har da snart været på markedet et ½ års tid.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 10-10-01 12:54

> Don't know, men den har da snart været på markedet et ½ års tid.

Ja men det bliver jo først virkeligt interessant med den nye serie, der er
på vej. Hvorfor skulle det tage så langt tid at få fjernet den udvendige
antenne? Nu hvor Siemens og Nokia har vist at det muligt, så er det et
minimumskrav.

Fra : Dr. Ralph

Dato : 09-10-01 07:57

>De nye telefoner de har varslet ser meget interessante ud, men hvorfor
>pokker skulle de være så længe undervejs?

Man venter gerne længe på noget godt, ikke ?

T68 - ericssons første med farveskærm - 10 cm høj, indvendig antenne,
85 gram og alle funktioner man kan proppe i en telefon i dag.
http://www2.sonyericssonmobile.com/T68/

T65 - en pokkers avanceret ungdomsmobil til 2000 kr uden tilskud - og
igen med indvendig antenne og trendy design.
http://www2.sonyericssonmobile.com/T65/

T66 - 59 gram tribleband GPRS - behøver jeg sige mere.
http://www2.sonyericssonmobile.com/T66/

R600 - en prisbillig mobil, der sandsynligvis lanceres til ufattelige
1000 kr - med funktioner, der sindssygt nok overgår Nokias kommende
6310 - og så et design, der er væsentligt mere vellykket end Nokia kan
prale af deres 6310 har.
http://www2.sonyericssonmobile.com/R600/

Ericsson har haft travlt - Nokia får travlt.

Venlig hilsen/Kind regards

Dr. Ralph

Email: dr.ralph@SPAMmail.com
Remove "SPAM" when mailing me.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 10-10-01 12:55

> Ericsson har haft travlt - Nokia får travlt.

Enig. Hvis (stadig lidt skeptisk:) de nye telefoner fra Ericsson er så tæske
seje som ericsson.com spår, så får Nokia noget at leve op til.

Fra : Fischer

Dato : 09-10-01 08:58

> næh nærmere en

'har-ejet-flere-Ericsson-telefoner-men-så-holdt-de-op-med-at-udvikle-mere-på
> -dem-og-tvang-mig-til-at-vælge-noget-andet' 24-årig.

Nu har vi jo alle forskellige behov og forskellige smag.
Jeg bruger min mobiltelefon til at ringe til/fra og til at koble op min
laptop op på Internettet.
På de områder er der IMHO stort set ikke sket megen brugbar udvikling de
sidste 5-6 år.
(High speed data og GPRS er stadig for dyrt for os der selv skal betale)

Hvis det er livsnødvendigt at have en lille-bitte telefon som man kan skifte
farve på alt efter ens påklædning, så kan jeg godt se at Ericsson har haft
et problem.

> Lad os se om de nye telefoner opvejer de 3-4 år Ericssons udviklere har
> sovet.

For 4 år siden kom Erisson med GH688 - hurtigt fulgt op af SH888.
På samme tid kom Nokia med den "elegante" 3110 ...... hmmmmm.

OK - måske har et firma som Nokia været foran med "smarte" features, men alt
sammen har i min verden været pop og pjat.
Nokia 6210 ligner en seriøs telefon, men er heller ikke gratis.
En brugt Nokia 3210 koster stadig over 500,-kr. Det synes jeg da er til at
dø af grin over.

Det eneste der direkte kunne tvinge mig til et skift de sidste par år, var
hvis jeg skulle skrive mange SMS eller opholde mig meget i bøsse-miljøet.

*Fischer
Dybt provokerende, og ved det godt.

Fra : Jimmy Damsgård

Dato : 10-10-01 13:04

> Jeg bruger min mobiltelefon til at ringe til/fra og til at koble op min
> laptop op på Internettet.

Samme her. Bruger High speed data meget sammen med både laptop og pda, og
der synes jeg ikke der er noget ordentligt alternativ til 6210.

> På de områder er der IMHO stort set ikke sket megen brugbar udvikling de
> sidste 5-6 år.

Narh det er et lidt lavt prioriteret område - især pga. den lave
efterspørgsel. Folk skal jo lige have en PDA eller laptop før de
efterspørger ordentlig og billig mobil internetadgang. Men nu er tiden ved
at være moden.

> For 4 år siden kom Erisson med GH688 - hurtigt fulgt op af SH888.
> På samme tid kom Nokia med den "elegante" 3110 ...... hmmmmm.

Min GH868 var en glimrende telefon på det tidspunkt, men jeg fortryd at jeg
byttede den ud med SH888. Software fungerede simpelthen ikke
tilfredsstillende. Det var en kamp at få den til at virke med et bredt
udsnit af laptops. Der vandt Nokia sgu - deres software har aldrig givet mig
problemer.

> OK - måske har et firma som Nokia været foran med "smarte" features, men
alt
> sammen har i min verden været pop og pjat.

Indvendig antenne?

> Nokia 6210 ligner en seriøs telefon, men er heller ikke gratis.

Jeg synes faktisk prisen er meget rimelig sammenlignet med konkurrenterne.

Fra : John K

Dato : 08-10-01 18:20

> Det er der da vist ingen af dem, der gør...

I Danmark nej.

Mvh

John K