De skrigende halse
Fra : Martin Helbo

Dato : 06-10-01 16:32

Er det Martin Brygmann der spiller trommer på cd'en ligesom han gjorde i
filmen?

--
Med Venlig Hilsen

Martin Helbo
mhj@mind-media.dk
www.mind-media.dk

Fra : Niels Overgård

Dato : 07-10-01 08:06

Hej

Hvis jeg ikke husker helt galt, jammen så er det da Martin der slår løs på
gryderne, han har jo osse en fortid i bandet Naïve som trommemand.

Mvh.
Niels Overgård

Fra : Ulrik Lauritzen

Dato : 07-10-01 11:21

+ en fortid som trommeslager for Lars H.U.G.

Fra : DoC OnE

Dato : 07-10-01 22:17

har du en fortid i Ikast?