Nokia Smart Messaging 0.99beta
Fra : Claus Nielsen

Dato : 06-10-01 14:35

Har lige hentet programmet Nokia Smart Messaging.

Det er et udemærket program til at sende Logoer med over modemmet.

Programmet ringer op til dette nummer 43625250

Det ser ud som et ganske normalt telefonnummer, og jeg regner med at
det koster normal takst at ringe til nummeret.

Passer det, eller får jeg en kæmpe forskrækkelse når min næste telefon
regning dukker op. Altså det er forhåbentlig ikke sådan at det koster
20 kroner pr opkald eller noget i den stil ?!?!?

Claus

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 06-10-01 15:23

Claus Nielsen skrev:

> [...]
>regning dukker op. Altså det er forhåbentlig ikke sådan at det koster
>20 kroner pr opkald eller noget i den stil ?!?!?

Det er et alm. nummer, ja.

Eneste problem jeg ser med programmer er, at man kun kan sende 1 logo
pr. opkald. Hos mig er opkaldsafgiten 25 øre (og så skal jeg ligge den
tid det tager at sende et logo oven i). En SMS fra min mobiltelefon
koster 25 øre, så det er altså billigere for mig at sende logoer på
den måde.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.