Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Computer i selvsving.
Fra : Karsten Østergaard

Dato : 06-10-01 09:59

Hej.

Når jeg kører internet IE 5,5 eller Netscape sker der hver anden gang det,
at min computer ligesom går i stå, når den skal koble til siderne. Efter
noget tid får jeg så en fejlmelding, som siger der kan være noget galt med
siden, eller opkoblingsindstillingerne skal være korrekte eller at jeg skal
være opmærksom på browswerens sikkerhedsindstillinger. Ved at trykke
genindlæs flere gange kan jeg normalt få siderne frem, men det er ret
langsommeligt og irriterende. Har nogen et bud på hvad der kan være galt.
Det er som om den forsøger at få kontakt men er gået i selvsving.
Pentium 100, 65 mb ram, win 95.

Med venlig hilsen

Karsten Østergaard