vil ikke afbryde modemet
Fra : Frode A Jensen

Dato : 06-10-01 09:48

Hej

Når jeg er færdig med at surfe plejer der at komme en lille skærm der spøger
om jeg vil af bryde-

Den kommer ikke mere , jeg kan ikke få den til at virke igen. ??

Hvem kan hjælpe mig ??

Jeg bruger eI 5.5

Frode A. Jensen
Løgumklostervej 6,
DK 6261 Bredebro
Telf.: +4574711960
Email fajens@post1.dknet.dk

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 06-10-01 15:33

Sat, 6 Oct 2001 10:48:10 +0200, skrev "Frode A Jensen"
<fajens@post1.dknet.dk>:

>Når jeg er færdig med at surfe plejer der at komme en lille skærm der spøger
>om jeg vil af bryde-

Kontrolpanel => Internetindstillinger => Forbindelser => Udbyder
=>
Indstillinger => Avanceret => Sæt et flueben ved en af de to
»Afbryd
forbindelsen ...«

Skal sættes for hver udbyder, hvis du har flere.

Af uransagelige grunde, kan du godt risikere, at det alligevel
ikke virker.
--
med venlig hilsen
Knud