carbo plus
Fra : rosenkilde

Dato : 06-10-01 08:16

Hejsa jeg har lige købt et carbo plus co2 anlæg så jeg ville bare lige
høre om der nogle der ved hvor højt der skal skrues op ?. En anden ting
hvor meget sænkes ph værdien når man tilføre co2 ?. Jeg håber nogle kan
hjælpe da det er første gang jeg forsøger med at tilføre co2.

På forhånd tak og god weekend.

Henrik

http://www.kandu.dk/

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 06-10-01 14:43

"rosenkilde" <rosenkilde.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvor meget sænkes ph værdien når man tilføre co2 ?. Jeg håber nogle kan
> hjælpe da det er første gang jeg forsøger med at tilføre co2.

Hvor meget din pH værdi ændres afhænger af flere ting.

Bufferkapaciteten i dit vand, hvor meget CO2 du tilfører,

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069

http://www.disky-design.dk/fish