Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital/ autooplader?
Fra : SØREN GROSTØL NIELS~

Dato : 13-01-01 10:48

Hej

Jeg søger løsning til at få Canon S 20 opladet i en bil, evt. bare sat til
uden batteri. Det guffer jo en del strøm og har man f.eks. 32 MB ekstra , så
er der ikke nok strøm.

Håber det er nemt...

PS: Jeg har taget snebilleder, hvorfor bliver sneen blålig?

Hejsa

Søren

Fra : Niels Hansen

Dato : 13-01-01 18:15

> PS: Jeg har taget snebilleder, hvorfor bliver sneen blålig?
> Hejsa
> Søren

Fordi sneen afspejler himlen... Men dine øjne kan ikke se den blå farve...
de har nemmerlig forlængst "justeret sig".
- Desuden vil den ringe farvestyring i S20 sikkert "komme til" at overstyr
lidt i farverne...

Derfor. (hvad gav du forresten for de 32 mb. ram ?)

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 14-01-01 13:02

"SØREN GROSTØL NIELSEN" <s.g.nielsen@get2net.dk> wrote in message

> PS: Jeg har taget snebilleder, hvorfor bliver sneen blålig?

Kendt "fejl" ved S20 - speciel farvestyring - laver også "lilla skyer" ved
højlys dag mm. - Det korrigerer du bare selv i dit digital-lab.

mvh Steffen