Hjælp til netværkskode problem - Telmore
Fra : Nik

Dato : 05-10-01 21:15

Hej

Jeg skulle i torsdags skifte fra Sonofon til Telmore (fortsætte med mit
gamle nummer).

Jeg har fået tilsendt et nyt simkort som jeg satte i, hvorefter jeg
indtastede min pin1 kode, som der står jeg skal gøre i papirerne fra
Telmore.
Derefter spørger mobilen efter en netværkskode. Der står intet om en
netværkskode i i Telmores papirer eller på deres site og jeg aner ikke hvad
jeg skal gøre nu for at få telefonen, og abonnmentet, igang.

Telmores email adresse til support er sat til at sende et standard svar
tilbage hvor man får at vide hvordan man får en faq tilsendt. Det har jeg
prøvet uden at finde noget brugbart i den.
Jeg har ikke adgang til anden telefon her, så jeg kan ikke ringe til deres
support.

Er der nogle kan hjælpe mig?

Mvh.
Nikolaj

Fra : Mickey

Dato : 05-10-01 21:40

"Nik" <rum@inorbit.com> skrev i en meddelelse

> Er der nogle kan hjælpe mig?

ja, din gamle udbyder skal give dig SIM lock koden til telefonen

--
|-|$235-|)k - Mickey - Eko sum lapis
Advarsel :

Fra : Nik