Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digitale billeder på CD´rom i udlandet!!!!
Fra : Jakob

Dato : 05-10-01 19:56

Hejsa

Jeg skal på tur til Australien & New Zealand, så er spørgsmålet:

Er der nogen i dette forum der har erfaring med at få "fremkaldt" sine
digitale billeder på CD´rom hos fotohandlere eller ligende?
Kan det overhovedet lade sig gøre?
I tilfælde af ja, er der nogle steder og evt. priser?

Jeg ville jo gerne slippe for at skulle til at slæbe en bærbar pc med, som
jeg end ikke har og måske blive nød til at investerer i (brugt).
Der er jo også, http://www.fovitech.dk/compu/digwal.htm men jeg synes
prisen er lige krydret nok, er der et alternativ til dette?

Mvh.
Jakob

Fra : emj

Dato : 05-10-01 23:04

Jakob skrev i <9pkvrf$cg$1@news.cybercity.dk>:

>Der er jo også, http://www.fovitech.dk/compu/digwal.htm men jeg synes
>prisen er lige krydret nok, er der et alternativ til dette?

Hvad med at købe nogle ekstra ramkort. De fylder ikke meget i bagagen
og er også til at købe for penge.
Hilsen emj

Fra : U. Pedersen

Dato : 06-10-01 07:09

On Fri, 5 Oct 2001 20:56:21 +0200, "Jakob" <jakob@NOSPAMEsnaps.dk>
wrote:

>Jeg skal på tur til Australien & New Zealand, så er spørgsmålet:

God tur.

> [...]
>Der er jo også, http://www.fovitech.dk/compu/digwal.htm men jeg synes
>prisen er lige krydret nok, er der et alternativ til dette?

Hvis det var mig, ville jeg vælge den løsning du kommer med som link,
det er jo et udemærket alternativ, og 3000 billeder for du nok ikke
skudt eller ?.

Der findes og en udgave som hedder "Nixvue Digital Album" men den kan
jeg ikke finde et link til.

God tur

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Per F Andersen

Dato : 06-10-01 15:07

> Der findes og en udgave som hedder "Nixvue Digital Album" men den kan
> jeg ikke finde et link til.

http://www.nixvue.com/
http://www.dpreview.com/reviews/nixvuedigitalalbum/

Den koster vist 499$ for 10Gb

--
mvh Per

-----
Se mine Indiensbilleder på http://www.worldonline.dk/~perfa
http://www.grafolog.dk

Fra : U. Pedersen

Dato : 06-10-01 17:46

On Sat, 6 Oct 2001 16:07:09 +0200, "Per F Andersen"
<perfa@worldonline.dk> wrote:

>http://www.nixvue.com/
>http://www.dpreview.com/reviews/nixvuedigitalalbum/
>
>Den koster vist 499$ for 10Gb

ja ok, den har jeg selv, men mente her i DK

Fra : cse1

Dato : 19-11-01 13:40

Hej

Prøv at se på http://www.cse-it.dk, programmet Styr på fotografierne,
her kan du lave en CD eller sågar en VideoCD (kan ses i de fleste DVD
afspillere)

Med venlig hilsen
Carsten Schack-Eriksen

http://www.kandu.dk/