Skærme
Fijala 3554
19" AOC Glrs vs. Samsung 900NF ...
Fra : Allan Berg

Dato : 06-10-01 04:22

Er der nogen som har nogle erferinger med
disse 2.

Jeg aner ikke hvad jeg skal vælge. Seriøst så
kan de faktisk de samme og jeg kan udmidbart ikke
se nogen forskel ???

Nogen der kan give mig nogle god råd inden
jeg køber en ny skærm ??

Allan

Fra : Niels Adelsten

Dato : 19-10-01 10:25

"Allan Berg" <berg@datagaarden.dk> wrote in message

> [...]
> kan de faktisk de samme og jeg kan udmidbart ikke
> se nogen forskel ???
>
> Nogen der kan give mig nogle god råd inden

Jeg har lige købt en AOC Glrs som jeg er rigtig glad for. Hvad skal jeg
sige....Den var billig
Den er god.....

--
Posted from 115.ppp1-16.worldonline.dk [212.54.71.115]

Fra : NFX

Dato : 25-10-01 20:15

"Niels Adelsten" <adelsten@worldonline.dk> wrote in message
> "Allan Berg" <berg@datagaarden.dk> wrote in message

> Jeg har lige købt en AOC Glrs som jeg er rigtig glad for. Hvad skal jeg
> sige....Den var billig
> Den er god.....

Jeg har også en AOC 9GLR, og jeg er _meget_ glad for den.. Den er billig, og
den har et meget skarpt billede.. Men jeg har nu ikke så meget erfaring med
skærme..
Men jeg kan kun anbefale AOC skærme.. Dog er der et problem: Ved nogle
skærme (specielt ældre skærme, jeg tror de har løst det nu?), er der
"flimmer" ude i venstre side, men på min er der ikke noget, sååe... (Den er
fra... ehh.. ja, den er ca en måned gammel).

Fra : Ham Selv

Dato : 09-11-01 01:08

19" AOC Glrs:

Har haft den i 11 mdr. nu, intet at udsætte på den.

--
Hans-Henrik Nørager
Esbjerg