Ericsson 888
Fra : Lars Bjerregaard

Dato : 05-10-01 16:49

er der nogen der ved hvad sådan er fætter sådan cirka er værd i dag?

Fra : Count Fata Morbid

Dato : 05-10-01 17:54

400

Fra : Fischer

Dato : 06-10-01 05:53

> er der nogen der ved hvad sådan er fætter sådan cirka er værd i dag?

Det kommer jo meget an på stand, og f.eks. om der medfølger det org.
datakabel.
OK stand og kabel burde kunne give en plov.

Jeg synes i øvrigt det er en lækker telefon (super solid) - jeg bruger den
selv jævnligt.
Og så er det noget af det billigste man kan købe i dag med rigtigt IR modem.

*Fischer

Fra : Bobby

Dato : 06-10-01 10:49

"Fischer" <express@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg synes i øvrigt det er en lækker telefon (super solid) - jeg bruger den
> selv jævnligt.
> Og så er det noget af det billigste man kan købe i dag med rigtigt IR
modem.

Jeps, nice fon, og det var faktisk den første med indbygget modem (Nokia
havde kun ir-porten, men intet modem - skulle køre softwaremodem).

En ulempe er dog at den vejer 200 g. Det er en sjat at rende rundt med i
lommen... og dog, jeg husker tydeligt en episode, som indtraf et par dage
efter jeg havde købt min, for nogle år tilbage.
Jeg havde været rundt og shoppe i div. forretninger, og pludselig var fonen
væk?! Overbevist om at den var gledet ud af lommen, begyndte jeg, med sved
på panden, at gennemsøge alle forretningerne, men uden resultat. Det viste
sig dog at den lå trygt og godt hjemme på bordet - Jeg havde altså ikke
engang opdaget at jeg ikke havde den med !

Har siden været igennem Siemens S25, Nokia 7110, Ericsson R320s, Ericsson
T28s (med DI28), og i dag har jeg endelig min drømmefon, nemlig Ericsson
T39m.
Denne har jeg ventet på med ubeskrivelig længsel, lige siden de første hints
på T36 dukkede op... Ikke engang T68 kan hive T39´eren fra mig, da den
allerede har alt hvad jeg kan ønske mig

Mvh.
Bobby

Fra : Fischer

Dato : 06-10-01 11:23

> En ulempe er dog at den vejer 200 g. Det er en sjat at rende rundt
> med i lommen...

Nej, let er den ikke.
Men når man bygger en telefon op over en solid alu-ramme, så får man ikke en
letvægter. Til gengæld kan man slå et søm i med telefonen hvis man ikke lige
kan finde en hammer.

> Har siden været igennem Siemens S25, Nokia 7110, Ericsson R320s, Ericsson
> T28s (med DI28), og i dag har jeg endelig min drømmefon, nemlig Ericsson
> T39m.

T39 har vel reelt set kun én ulempe. Prisen!
Her tænker jeg ikke på prisen i forhold til andre telefoner med samme
funktioner, men sådan isoleret set for et apparat til at ringe med.
Især hvis ens behov kan dækkes af netop en SH888.

En fornuftig, men ret sjælden holdning.

*Fischer

Fra : Deaster

Dato : 06-10-01 13:57

"Fischer" <express@get2net.dk> wrote in message

> [...]
> kan finde en hammer.

Ericsson

> T39 har vel reelt set kun én ulempe. Prisen!

Og en ting til: displayet, det er altså godt nok lille når man er vant til
en 7110.

Jesper (Deaster)
Øhhh, hva ern` usenet?
www.usenet.dk

KLIP>

Fra : Bobby

Dato : 06-10-01 14:28

"Deaster" <frankatnasa@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Og en ting til: displayet, det er altså godt nok lille når man er vant til
> en 7110.

Ja, men der må man jo veje størrelse og funktionalitet op imod hinanden. Jeg
elsker størrelsen på T39, og lever derfor gerne med det lille display. Andre
vil hellere have større display, og ofrer gerne lidt i størrelse og
mobilitet, og vælger derfor R520m !

Mvh.
Bobby

Fra : Deaster

Dato : 06-10-01 16:17

"Bobby" <graack2@yahoo.dk> wrote in message

> [...]
Andre
> vil hellere have større display, og ofrer gerne lidt i størrelse og

Men på 7110'eren er det ret lækkert med den der skydelem, hrrmmm

Jesper (Deaster)
Øhhh, hva ern` usenet?
www.usenet.dk

Fra : Bobby

Dato : 07-10-01 00:51

> Men på 7110'eren er det ret lækkert med den der skydelem, hrrmmm

En smagssag... Fed "blæreeffekt", men jeg brød mig nu ikke specielt meget om
den, da den var i vejen for de nederste taster (og ja, klappen VAR åben !

Mvh.
Bobby

Fra : Deaster

Dato : 07-10-01 12:48

> [...]
om
> den, da den var i vejen for de nederste taster (og ja, klappen VAR åben !

Jaa, ok det er også ret irriternde når man skal bruge # og * tasterne, lidt
dårlig design der.

Mvh
Jesper (Deaster)
På usenet repræsenterer jeg mig
selv og ikke Microsoft.

Fra : Bobby

Dato : 06-10-01 14:25

> [...]
en
> letvægter. Til gengæld kan man slå et søm i med telefonen hvis man ikke

Jo men, R320, T28, R520 og T39 er faktisk også bygget op omkring
magnesiumrammer (ikke aluminium). Og er, efter min mening, ganske robuste.

> [...]
> funktioner, men sådan isoleret set for et apparat til at ringe med.
> Især hvis ens behov kan dækkes af netop en SH888.

Det er tilgengæld korrekt. Men jeg vil kraftigt råde folk til også lige at
kigge på R320´eren. Den er uanset mere handy end SH888, og burde være til at
få ret så billigt brugt. Nypriserne (godt nok med abonnement) er under 1000
kroner.
Jeg har stadig min R320, i tilfældet af der sker noget med T39´eren - Har
kun mobil. Men jeg synes faktisk den er så gennemført, så uanset nænner jeg
slet ikke at gå af med den

Præcis

Mvh.
Bobby

Fra : alwresuihalert

Dato : 07-10-01 21:19

snpi
> Jeg synes i øvrigt det er en lækker telefon (super solid) - jeg bruger den
> selv jævnligt.
> Og så er det noget af det billigste man kan købe i dag med rigtigt IR
modem.

Det er ikke altid at de virker ordentligt. Men, ja mht. slagfastighed med
murstensformen er den solid.

Fra : Bobby

Dato : 08-10-01 00:11

"alwresuihalert" <liasueyrfhalsiujkerh@kjshedfksj.com> skrev i en meddelelse
> snpi
> modem.

> Det er ikke altid at de virker ordentligt. Men, ja mht. slagfastighed med
> murstensformen er den solid.

Næh, men nævn mig bare ÉN mobil (mærke/model) som altid virker ordenligt??
Nej vel?

Mvh.
Bobby

Fra : Deaster

Dato : 08-10-01 06:50

> [...]
> den

> Næh, men nævn mig bare ÉN mobil (mærke/model) som altid virker ordenligt??

Nokia 1611, det var sgu en kanontelefon, og så med solcellebatteri på, måske
en anelse tung i det

Jesper (Deaster)
Hva´ ern usenet?
www.usenet.dk

Fra : Fischer

Dato : 08-10-01 10:08

> Det er ikke altid at de virker ordentligt.

Jeg har faktisk 2 stk. SH888 (forsk. SW ver.).
Jeg har aldrig haft nævneværdige problemer hverken med alm. telefoni eller
modem-opkobling.

*Fischer