Vaks foder .
Fra : A. Knudsen

Dato : 05-10-01 16:42

Hej alle !

Jeg står for at skulle bestille foder til mine katte.
Har været inde på Vaks levering.
Ok, der er bla. : Iams, Royal Canin og Precept.
Hvad vælger man ?
Hjælp.......*SS*
Det er helt almindelige sunde & friske katte.

_____________________________
Den lykkelige ejer af Oscar & Tøsen !
Fjern x'erne for at svare mig !

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-10-01 16:54

"A. Knudsen" <xxxanya@esenet.dk> wrote in message

> [...]
> Hvad vælger man ?
> Hjælp.......*SS*
> Det er helt almindelige sunde & friske katte.

uhh... det er vist mest et spørgsmål om personlig præferance......
jeg selv fodrer med Royal Canin ( indoor) og er MEGET glad for det....
mine små er blevet utroligt flotte i prlsen og min store hankat har tabt sig
lidt så han ikke er så "flommet" mere ( shhh jeg har ikke sagt noget vel??)
og det har i sig selv betydet mere liv i huset nu hvor han har kræfterneog
energien til at tumle med rasmine

men jeg har selv stået i din situation hvor man skal vælge foder til sine
kære kræ......

problemet er at vores elskede missere kan være kræsne... jeg har selv gjort
det at jeg har købt "vareprøver" med ca 4-500 gram i for at se hvordan de
kunne lide det...... noget har de hugget i sig og det har jeg så brugt i
perioder men andet har de næsten ikke gidet at røre...... sålænge det er et
godt lødigt foder tror jeg det sagtens kan lades op til missernes
smagsløg*G*
--
knus sabina

behind every good woman,
lies a trail of men...*SF*
læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Joan Frederiksen

Dato : 05-10-01 17:20

Og her får Neo & Dixie RC's Fit32, det er de vældigt glade for og det er et
godt foder. Så det kan kun anbefales *S*

Hilsen
Joan

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-10-01 19:32

Hej jeg bruger Hill's eller Precept. Men RC, Iams og Eukanuba er også gode
fabrikater.

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : Anne-Marie Prange Ma~

Dato : 05-10-01 20:22

"Nina El Falaki" <cats@feca.dk> skrev i en meddelelse
> Hej jeg bruger Hill's eller Precept. Men RC, Iams og Eukanuba er
også gode
> fabrikater.

Ja og Nutro også synes jeg .. det trives både mine hunde og katte godt
på.

mvh Ami

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-10-01 20:24

uh det ville jeg også bruge hvis jeg bare kunne finde det*G*

Fra : Eva Schmidt

Dato : 05-10-01 20:56

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> skrev i en
> uh det ville jeg også bruge hvis jeg bare kunne finde det*G*
>
> --
> knus sabina

Hvor bor du Sabina? Jeg bor i København og kender en dyrehandel, hvor de har
Nutro. (Bruger det selv) De leverer også, men kun i København!!

mvh Eva

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 05-10-01 20:52

"Eva Schmidt" <safeni@privat.tdcadsl.dk> wrote in message

> Hvor bor du Sabina? Jeg bor i København og kender en dyrehandel, hvor de
har
> Nutro. (Bruger det selv) De leverer også, men kun i København!!

jeg bor i fredericia.. men flytter snart til roskilde...... så får vi se..
men nu er jeg sådan set blevet glad for royal canin*G*

Fra : Lene

Dato : 06-10-01 07:39

Sabina Hertzum wrote:

> uh det ville jeg også bruge hvis jeg bare kunne finde det*G*

Hej Sabina...

Du kan i hvert fald bestille Nutro på www.dyrecenter.dk...Jeg ved ikke, om
du kan bruge det til noget :- )

Venlig hilsen Lene Lock

Fra : A. Knudsen

Dato : 05-10-01 19:48

Jeg siger mange tak for råd.

Jeg har nu bestilt Royal Canin ( 10 kg. ).
God weekend.