Kan jeg regne med TDC?
Fra : ThomasT

Dato : 05-10-01 11:40

Idag skal jeg gerne have byttet mit ADSL-Abonnement fra TDC. Fra NE1 til
NE2.
Jeg har fået en mail og modtaget en router. I mailen står der at
konveteringen skulle ske i dag mellem 9.00 og 16.00. Kan jeg regne med det?
For jeg gidder ikke skille min ene pc ad, hvis jeg står uden net hele
weekenden.

Hilsen
ThomasT

Fra : Søren Blom

Dato : 05-10-01 11:48

"ThomasT" <thth@pc.dk> skrev
> [...]
> Jeg har fået en mail og modtaget en router. I mailen står der at
> konveteringen skulle ske i dag mellem 9.00 og 16.00. Kan jeg regne med

Min erfaring at du rolig kan regne med dem. Når du ikke længere kan komme
online med din nyværende forbindelse, så er skiftet på centralen sket.
Du kan jo også ringe og høre dem af, så plejer de at være flinke at få
teknikeren der står for opgaven at ringe tilbage til dig, for at fortælle
hvor langt han/hun er kommet.

--
Søren Blom
soren@blom.dk