Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Billede Kritik uge 2
Fra : Erland Pillegaard

Dato : 08-01-01 14:38

Jo....Jo et fint billede du har lavet her jeg selv ville nok beskære lidt i
venstre side,men ellers syntes jeg der er en god balance i dit billede med
grenene foroven og lysflækkerne fornedenmme venstre side lidt væk.
Og forresten så står farverne utroligt dejligt til hinanden,det kan du godt
være bekendt det her
MVH
Erland Pillegaard

http://w1.1358.telia.com/~u135801556

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 08-01-01 14:52

Erland Pillegaard <pillegaard@adr.dk> wrote in message
> [...]
> grenene foroven og lysflækkerne fornedenmme venstre side lidt væk.
> Og forresten så står farverne utroligt dejligt til hinanden,det kan du

Ja, jeg synes også det er et dejligt billede (selv om det er lidt for stort
i browser-vinduet). Billeder af blade mod lyset plejer at blive ret kedelige
sammenlignet med virkeligheden, men her er de ramt godt.

Mange tak!
Mikkel Rasmussen
http://hjem.get2net.dk/footech

Fra : J.Kobel

Dato : 08-01-01 16:11

Det er en fornøjelse at se på dette billede.
Mvh. J.Kobel

Mikkel Rasmussen <footech@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3zj66.119$LD5.4833@news.get2net.dk...

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 08-01-01 18:31

Vagn Arvesen's billede på:
http://fotokritik.jirty.dk/kritik.asp?year=2001&week=2

Rigitg flot og stemningsfyldt billede - dejlige farver. Man kan
ligefrem fornemme efterårets sidste solstråler bage i ansigtet

Eneste kritik fra min side er, at jeg nok ville have flyttet mig 1/2
skridt til højre, så lysreflekserne kom fri af bladene. Og derudover
ville jeg også gerne have haft bare en mm 'luft' under den nederste
del af bladhanget.
Men ellers er det rigtig godt !!

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Henrik Egedorf

Dato : 08-01-01 23:28

Igen et billede hvor den "grafiske" effekt er i
højsædet.. rigtig flotte farver!

Er der andre der som jeg er lidt forstyrret af den
grålige baggrund til højre for billedets midte og
højlysene derunder?

Henrik Egedorf

Fra : Hans Peter Larsson

Dato : 08-01-01 23:39

Hej

On Mon, 8 Jan 2001 14:38:18 +0100, "Erland Pillegaard"
<pillegaard@adr.dk> wrote:

> [...]
>grenene foroven og lysflækkerne fornedenmme venstre side lidt væk.
>Og forresten så står farverne utroligt dejligt til hinanden,det kan du godt

Der ser man så forskelligt vi kan se på samme billede.

Jeg holder med Erland i att det er et godt billede men det han syntes
er fint med lyspletterne nede til höjre er det jeg syntes er mindre
vellykket, jeg syntes de träkker öjet bort fra grenene. Så der hvor
Erland vil afmaske i vänstre side vil jeg afmaske i höjre side.

Måske er det et tegn på at biledet egentlig er som det skal väre.

Som sagt syntes jegf det er et fint billede med fine farver men jag
syntes specielt den lysplet längst til höjre kunde ha maskets af så
billedet blev mere kvadratisk.

mvh Hans Peter Larsson,
Visby, Sverige