Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fotograf søges
Fra : Zoom Models

Dato : 05-10-01 09:07

Sorry hvis dette ikke er det helt rigtige forum.. men - jeg søger en
fotograf.

Jeg har netop startet et typebureau op.. lidt på fritidsbasis, men jeg har
bestemt seriøse planer med det.

Jeg kommer selv fra reklamebranchen og ved at der tit mangler nogle gode
typer - i stedet for de almindelige barbiedukker, så det er ideen med mit
bureau = almindelige mennesker med en stor personlighed. Tænk bare på Polle
fra Snave.

Mine modeller skal skal selv bære omkostningerne i forbindelse med at få
taget billeder. Jeg forestiller mig at de skal have taget 1 film med 36
billeder på hvid baggrund. Filmen skal bare fremkaldes almindeligt i
supermarkedet med farvebilleder og CD-ROM. Billederne skal være lidt
forskellige og både lidt i portræt og i hel figur.

For at jeg ikke selv skal stå for det hele, så tænkte jeg på at finde en
fast fotograf jeg kunne lave en aftale med. En fast pris for denne opgave og
jeg skulle så have fx. 100 kr. pr. model jeg henviste til fotografen - men
flere detaljer hvis du er interesseret og du har et godt tilbud.

Send mig en mail med lidt om dig selv og din priser....

info@zoommodels.dk

Fra : Clark Kent

Dato : 05-10-01 09:27

Tror desværre ikke, du får nogen fotografer til at aflevere deres optagelser
i et supermarked.................men ellers en god ide!

Zoom Models <info@zoommodels.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3bbd6aa2$0$42056$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Zoom Models

Dato : 05-10-01 12:05

Det er også derfor jeg henvender mig i dette forum - for det ku' også være
en chance for en amatørfotograf at få sig nogle referencer...

Fra : TORBEN JESSEN CALLES~

Dato : 05-10-01 11:19

Hej
Det kan være svært at udtale sig når man ikke ved hvor meget det drejer sig
om og hvor mange kilometer man skal køre, Er Sjælland, Fyn Nordjylland ???
Hilsen Torben Callesen

PS: Jeg ville aldrig aflevere i et supermarked, det er ikke altid prisen,
men resultatet der tæller.

Fra : EGON STICH

Dato : 05-10-01 17:06

> [...]
> flere detaljer hvis du er interesseret og du har et godt tilbud.
>
> Send mig en mail med lidt om dig selv og din priser....

Det ligner da forsøg på opfordring til skruebrækkeri?
Er dette ikke tilfældet, kan jeg da godt..
Timepris 600,- plus moms.
Hertil kommer materialeforbrug, og kørepenge, samt at jeg naturligvis
beholder rettighederne tol mine fotos, dvs. du køber ret til anvendelse i
hvert enkelt tilfælde.

MVH
Egon Stich