Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
2 gamle kæmper
Fra : Erik Agertoft

Dato : 07-01-01 14:48

Forleden fandt jeg ét af mine gamle, kornede sh-billeder, som jeg selv
synes godt om.
Jeg har scannet det og lagt det ud på nettet.
Hvis nogen vil kommentere det (I behøver ikke lægge fingre imellem),
kan det ses her:

http://home.worldonline.dk/~img54g7h/foto_2giants.htm

Venlig hilsen
Erik Agertoft

Fra : Anders Frederiksen

Dato : 10-01-01 08:05

Det er sgu' svært at kritisere... Kanon-billede!

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-01-01 20:33

"Anders Frederiksen" <nize@vkr.dk> skrev i en meddelelse
> Det er sgu' svært at kritisere... Kanon-billede!

Jepper..

Burde bare været scannet i lidt højere opløsning! Det er ikke så stort på
min skærm i 1600*1200

Fra : Per L. Christensen

Dato : 14-02-01 18:20

Sejt............................
Per
www.fotografisk.dk

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 14-02-01 19:10

"Per L. Christensen" wrote:

> Sejt............................
> Per
> www.fotografisk.dk

Ja det er et godt motiv, komposition og lys er også perfekt, men en
gradition hårdere, ville efter min mening give billedet lidt mere knald på.

En anden snak er så, at jeg ikke kan se Erik Agertoft og Anders
Frederiksen indlæg, er der nogen der kan se om de er postet i html-format.

Jeg må vist tage en alvorlig snak med WOL's news-admin, for det er ok at
der filtreres, så WOL's egne brugere ikke kan poste i html, men han skal
ikke filtrere på det kriterie, når det kommer fra andre servere.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 15-02-01 00:34

Niels Ebbesen wrote:

> En anden snak er så, at jeg ikke kan se Erik Agertoft og Anders
> Frederiksen indlæg, er der nogen der kan se om de er postet i html-format.

Du er sikker på at det ikke bare er fordi de har et par dage på bagen?

Erik Agertoft postede sit indlæg den 7. januar, Anders Frederiksen skrev
sit den 10. januar.

Knus
   Regnar
--
Regnar Bang Lyngsø (regnar@writeme.com, regnar@beer.com)
<URL:http://www.daimi.au.dk/%7Erblyngso/>

Fra : Erik Agertoft

Dato : 15-02-01 09:28

On Wed, 14 Feb 2001 19:09:38 +0100, Niels Ebbesen
<info@niels-ebbesen.net> wrote among other things:

>Ja det er et godt motiv, komposition og lys er også perfekt, men en
>gradition hårdere, ville efter min mening give billedet lidt mere knald på.

Jeg er helt enig med dig i, at der byrde være lidt mere knald på. Det
sorte burde være en tand mere sort, og det hvide gerne mere hvidt.

>En anden snak er så, at jeg ikke kan se Erik Agertoft og Anders
>Frederiksen indlæg, er der nogen der kan se om de er postet i html-format.
Mit er bestemt ikke i html-format.
Måske er det blot forsvundet (jeg sendte det den 7. januar 2001).

Mit indlæg indeholdt blot et link til billedet og et ønske om kritik
af mit gamle "skuffe-billede".
Det fik jeg. Tak for det.

Jeg vil da godt opfordre andre til også at lægge et enkelt af jeres
billeder ud til skue og kritik en gang imellem.

Mange hilsener
Erik