I er sidste håb (Sang søges)
Fra : Per Madsen

Dato : 05-10-01 01:09

Den har været oppe her i ng'en før, men jeg kan ikke finde svaret. Diverse
søgemaskiner, www.allmusic.com, DR-Online osv. gav heller ikke noget svar,
så jeg prøver jer:
Titel og gr. søges til en sang med en gruppe, der lyder lidt henimod
Travis,- lidt af teksten:

"Tell my why do Birds sing when you're near me, sing when you're near
me...."

...er blevet spillet en del i radioen på det seneste.

Håber I kloge ho'er kan hjælpe!!

Per

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-10-01 05:34

"Per Madsen" <dsl52828@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> Travis,- lidt af teksten:
>
> "Tell my why do Birds sing when you're near me, sing when you're near

Ret simpelt.... Det er Travis med.....Sing.

--
Morten Bock Sørensen (icq# 100068159)
Århus N

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 05-10-01 05:35

ups...lidt for hurtigt ude......eller for sent hjemme....zz

Fra : Los

Dato : 05-10-01 07:44

"Per Madsen" wrote in message
> "Tell my why do Birds sing when you're near me, sing when you're near
> me...."

Hej Per.

Jeg har ingen anelse om, hvordan gruppens navn staves, men mit bedste bud er
"Sabia" eller måske "Sapia". Dansk band i øvrigt.

Morten

Fra : Los

Dato : 05-10-01 07:59

Hej igen Per.

Søgte lidt mere på nettet. De hedder Saybia. Meget mere her:
http://www.saybia.dk/

Mvh.

Morten

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 05-10-01 08:05

> [...]
> så jeg prøver jer:

> "Tell my why do Birds sing when you're near me, sing when you're near

Jeg har kigget tilbage til den anden tråd om denne sang (til det formål
kan man anvende http://groups.google.com) og fundet ud af, at det vist
er den danske gruppe Saybia med en sang, der hedder "The day after
tomorrow".

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Per Madsen

Dato : 05-10-01 18:11

in article 9pjmg3$f5h$1@sunsite.dk, Peter Brandt Nielsen at
brandt@etklikherfra.dk wrote on 05/10/01 8:05:

> [...]
> kan man anvende http://groups.google.com) og fundet ud af, at det vist
> er den danske gruppe Saybia med en sang, der hedder "The day after

1000 tak skal I ha'!!!!!!

Per

Fra : Ole Hansen

Dato : 08-10-01 12:01

Per Madsen <dsl52828@vip.cybercity.dk> writes:

> "Tell my why do Birds sing when you're near me, sing when you're near
> me...."

Er den tekst ikke lige lovlig tæt på "Why do birds suddently appear,
every time you are near"? (Jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvem der
har begået den, men men)

--
Ole Hansen

Fra : Lars B.

Dato : 08-10-01 18:18

In article <uy9mmo0ow.fsf@get2net.dk>, moped@get2net.dk says...

> Er den tekst ikke lige lovlig tæt på "Why do birds suddently appear,
> every time you are near"? (Jeg kan selvfølgelig ikke huske, hvem der
> har begået den, men men)

Det har da Carpenters, skrevet af Hr. Bacharach. (They Long To Be) Close
To You er iøvrigt fra albummet "Close To You" fra 1970
--

Lars B
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 10-10-01 11:45

"Lars B." <lbe@mailme.dk>
> Det har da Carpenters, skrevet af Hr. Bacharach. (They Long To Be) Close
> To You er iøvrigt fra albummet "Close To You" fra 1970

Originalversion er dog Dionne Warwicks helt tilbage fra 1964.
Warwick var fast aftager til Bacharach/Davids værker. IMHO
er Carpenters-versionen dog bedre.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk