Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
HP 960C
Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-10-01 00:05

Jeg har idag købt en HP 960C printer.
Kan klart anbefales.
Selv alm. glittet A4 papir er brugbart til billeder.
Og så opdager man, at den kun skriver i "normal" mode,
og i "best" mode er det jo suverænt..

Måske man sku' forsøge med noget ægte fotopapir...

Olympus'en med 1.3 MP klarer en næsten fuld A4 i OK kvalitet,
men er klart bedst i en halv A4.

MVH

Fra : Per F Andersen

Dato : 05-10-01 10:16

> Måske man sku' forsøge med noget ægte fotopapir...

Jeg kan klart anbefale Kodaks "Ultra Glossy",som koster ca. 2kr/stk eller
det lidt mere økonomiske Kodak Glossy til ca 1,35 kr/stk
Efter min mening er disse uden for enhver tvivl de bedste til prisen.
Billigst i ComputerCity

--
mvh Per
Se mine Indiensbilleder på http://www.worldonline.dk/~perfa

Fra : Karsten Olesen

Dato : 05-10-01 20:10

"Per F Andersen" <perfa@worldonline.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> det lidt mere økonomiske Kodak Glossy til ca 1,35 kr/stk
> Efter min mening er disse uden for enhver tvivl de bedste til prisen.
***********************

Ok...
Er der nogen, som har erfaringer med at udskrive
billeder i eks. 6 stks. A4-papierer, limet sammen ???

Fra : Per F Andersen

Dato : 06-10-01 14:56

> Er der nogen, som har erfaringer med at udskrive
> billeder i eks. 6 stks. A4-papierer, limet sammen ???

Jeg har prøvet 4 X A3 med overlap.
Det er megt besværligt, ikke at udskrive, men at få dem til at sidde rigtigt
sammen.

mvh Per

Fra : Karsten Olesen

Dato : 06-10-01 19:54

> Jeg har prøvet 4 X A3 med overlap.
> Det er megt besværligt, ikke at udskrive, men at få dem til at sidde
rigtigt
> sammen.
*****************

...er det ikke blot et spørgsmål om at klippe
til, og så få dem limet pænt sammen ?
Eller støder man dem sammen ??

Jeg vil gøre forsøget om få dage, og vil poste
et billede af det færdig resultat.

Fra : Per F Andersen

Dato : 07-10-01 13:08

> ..er det ikke blot et spørgsmål om at klippe
> til, og så få dem limet pænt sammen ?
> Eller støder man dem sammen ??

Jeg har prøvet med overlap.
Der kræves den yderste præcision, når mere end 2 billeder skal sættes
sammen.

Jeg vil da meget gerne se hvad du formår

mvh Per