"Henrik Thorsgaard" <no_name@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:3bbcc380$0$263$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> Vi har et netværk derhjemme, i huset, og pludselig i dag kunne den ene
ikke
> gå på nettet. Vi deler en ADSL forbindelse! I Outlook express melder den
> socket fejl: 11001 fejl nr: 0x800CCC0D.
Tja... det betyder at OE ikke kan finde serveren.... men det er jo ikke
ligefrem en særlig brugbar fejlmeddelse. For at hjælpe dig yderligere, skal
vi lige bruge nogle oplysninger:
1) Hvilket produkt har du?
2) Får du en IP adresse på den computere, der ikke virker - og hvilken
3) Kan du pinge locahost, de andre computere og din gateway fra den computer
der ikke virker.
4) Kan du lave DNS opslag (prøv at pinge
www.dr.dk og se om den giver dig en
ip)
Med de oplysninger samt oplysninger om den computer (OS og ligende) der ikke
virker, så tror jeg at vi er godt på vej.
--
Dann Pedersen -
http://dape.dk/news/
"Jeg repræsenterer med denne udtalelse mig selv og ikke TDC Internet"