Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Problem med smartmedia kort
Fra : Svend Erik

Dato : 04-10-01 20:09

Hej.

For nylig tog jeg en længere serie billede med mit Olympus C-960. Ved et
uheld kom jeg vist til at trykke på to taster på kameraet samtidigt, hvilket
bevirkede, at jeg nu kun får valgmuligheden formatering på cameraet. Når jeg
sætter kortet i min kortlæser til PC'en får jeg meddelelsen 'Enheden ikke
klar'.

Da jeg er MEGET ked af, at jeg har mistet disse billeder, er spørgsmålet nu,
om der overhovedet er nogen mulighed for at redde dem?

Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : The Webcat

Dato : 05-10-01 09:48

Der er en MEGET lille chance, prøv med Norton Unerase(eller lignede). Jeg
tviler dog på at det har haft noget med at du trykkede på de 2 kannper
samtidigt. Held og lykke