Luknig af fobindelse...
Fra : Ballx

Dato : 04-10-01 20:02

Hejsa,
Det er lykkedes mig at dele min isdn forbindelse, ved hjælp af deling af
modem i win98, det virker også fino, men hvis den pc som ikke har modemet,
har åbnet forbindelsen, lukker den ikke igen ved lukning af browseren..
Hvad skal jeg gøre for at den lukker automatisk??
det er lidt trist at skulle ind og lukke forbindelsen på den anden pc....

/Ballx

Fra : darth_vader

Dato : 04-10-01 20:25

prøv at kigge her.....
www.sygate.com
www.winproxy.com
det er programmer som kan det du søger.......
alternativt.... jeg har et nyt isdn modem(lasat) i overskud - der kan sættes
2 pcere til det og køre fuldt uafhængigt af hinanden . dvs at din puter ikke
behøver at køre....
hbb@sport.dk
mvh
henrik

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 04-10-01 21:50

> [...]

> Hvad skal jeg gøre for at den lukker automatisk??
> det er lidt trist at skulle ind og lukke forbindelsen på den anden

Ellers kan du sætte forbindelsen til at lukke efter en fastsat tids
inaktivitet.

Niels

Fra : Bjarne Duelund

Dato : 05-10-01 21:27

> [...]
> har åbnet forbindelsen, lukker den ikke igen ved lukning af browseren..
> Hvad skal jeg gøre for at den lukker automatisk??

Hvis forbindelsen ikke er i brug, lukkes der efter max 5 minutter.
Du kan selv nedsætte tiden, se evt. mere her:
<http://www.danbbs.dk/~duelund/pcinfo/>

--
Mvh Bjarne Duelund, duelund@danbbs.dk
Nu også Windows 2000 ICS, Fjernstyring af PC, ADSL Tips m.m.: