Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Jorden set fra himmelen
Fra : Morten Clausen

Dato : 04-10-01 19:22

Hejsa,

Er der nogle her, der ved i hvilken tidsrum at udstillingen "Jorden set fra
himmelen" har åben?

På forhånd tak
Morten

Fra : Pico

Dato : 04-10-01 20:44

"Morten Clausen" <moc@post9.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa,
>
> Er der nogle her, der ved i hvilken tidsrum at udstillingen "Jorden
set fra
> himmelen" har åben?

Hvad mener du med åben ? Det er en meget flot udendørs udstilling der så
vidt jeg ved er i Århus nu.
Pico

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 04-10-01 23:40

Det er en MEGET flot udstilling, som pt er i Århus. Det er en udendørs
udstilling, åben 24 timer/dag (belyste billeder om natten) og fri entré. Der
er en butik hvor man kan købe en stor bog med billederne for ca 500 kr og
postkort mm, men kun i dagtimerne.

Udstillingen kan klart anbefales - jeg så den 3-4 gange her i
Københavnstrup.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen