Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon EOS-300, HOT or NOT
Fra : Thomas Thomsen

Dato : 05-01-01 21:09

Hej
Jeg har lige et spørgsmål. Phototeam har for tiden tilbud på Canon EOS-300
til 2495,- incl 28-80 linse.
Jeg vil bruge til f.eks. ferie når mit samsung 140S ikke kan tage de
landskabs billeder jeg gerne vil have, f.eks. pyramiderne i sidste uge på
ferie.

Hilsen Thomas

Fra : Mads Pedersen

Dato : 05-01-01 23:12

> From: "Thomas Thomsen" <thth@pc.dk>
> Jeg har lige et spørgsmål. Phototeam har for tiden tilbud på Canon EOS-300
> til 2495,- incl 28-80 linse.

imho et godt kamera og et godt tilbud!

// Mads (http://www.doubleloop.dk)
--------------------------------------
If thine eye offend thee...
http://imv.au.dk/~mads/

Site news 01-01-2001:
Celebrating the new year with some great digital work by Erland Pillegaard.
Also went through the archives to bring you a special winter shot. Love that
winter light.

Fra : Jacob S.

Dato : 11-01-01 01:36

Jeg synes også at det lyder glimrende, men prøv at se om ikke du kan finde
det tilbud jeg så, hvor du får en EOS 300 + 28-300mm linse for 6000.

Det synes jeg er en bedre handel, specielt til ferieture.

Hilsen Jacob