Access2000 og internet
Fra : Rene Weiss

Dato : 04-10-01 17:42

Jeg har oprettet en DataSide i en Accessfil. Når Accessfilen ligger lokalt
på min pc, fungerer Siden.htm udemærket i IE Browser

Når jeg flytter min database ud på en hjemmeside og vil relinke siden.htm,
får jeg en fejl at navnet er ugyldigt.

Er der nogen de kan hjælpe ?

--
Hilsen

Rene Weiss

--
Hilsen

Rene Weiss

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 04-10-01 18:51

Thu, 4 Oct 2001 18:42:22 +0200, skrev "Rene Weiss"
<weiss@mail1.stofanet.dk>:

>Jeg har oprettet en DataSide i en Accessfil. Når Accessfilen ligger lokalt
>på min pc, fungerer Siden.htm udemærket i IE Browser

Jeg kan ikke hjælpe dig med dit spørgsmål, da jeg ikke har meget
forstand på databaseintegration, men vil blot tillade mig at gøre
dig opmærksom på, at du har postet dit spørgsmål i mange grupper
uden at X-poste, hvilket er dårlig netikette.

Prøv at kigge på <http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html>.
--
med venlig hilsen
Knud