Skærme
Fijala 3554
Monitor kabel
Fra : BB

Dato : 04-10-01 17:32

Hejsa, hvilket monitorkabel skal man købe for ikke at opnå et totalt uskarpt
billede..

Jeg har købt 2 forskellige kabler og begge med samme resultat, et uskarpt
billede.

mvh. BB

P.S. Skærmen fejler intet, da jeg har et kort kabel der er fastmonteret på
skærmen, men jeg
skal bruge en forlængerledning.

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 06-10-01 23:34

"BB" <dsl28561@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
>
> mvh. BB
>
> P.S. Skærmen fejler intet, da jeg har et kort kabel der er fastmonteret på

Først og fremmest, skal kablet være godt skærmet. Men det er sikkert også en
grænse på hvor langt det må være. Hvor langt skal det være?

Prøv evt. at forhøre http://av-connection.dk om de kan skaffe en sådant
kabel.