Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Tilbage igen...
Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 04-01-01 17:55

Hej alle sammen,

Forleden så jeg et indlæg her i gruppen hvor der blev spurgt til
FotoMagasin.dk.

For de af jer der ikke kender mig, så var jeg i sin tid en af kræfterne
bag FotoMagasin. På grund af mit daværende arbejde var jeg for et års tid
siden nødsaget til at lukke FotoMagasin.

Jeg har nu endelig fået tid og lyst til igen at lege lidt med, og
overvejer om der stadig er behov for et FotoMagasin på nettet. Siden vil i
givet fald blive en smule anderledes sammenlignet med det oprindelige
magasin, men det er selvfølgelig målet at skabe et spændende og ikke
mindst informativt site.

Hvad siger I her i gruppen? Jeg vil meget gerne høre fra jer alle sammen -
både de der kender FotoMagasin som det var og også alle jer nye
foto-rødder....!

Med venlig hilsen

Hans Henrik Appel
hha@heap.dk

Fra : Ib Pico

Dato : 04-01-01 20:11

Jeg synes det er en god ide at starte Fotomagasinet igen Hans Henrik, så
bare klø på.

Med venlig hilsen
Ib Pico
Pico@mail.dk
http://home9.inet.tele.dk/pico/

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 05-01-01 18:56

Thu, 04 Jan 2001 16:54:39 GMT, skrev "Hans Henrik Appel" <hha@heap.dk>

>Hvad siger I her i gruppen? Jeg vil meget gerne høre fra jer alle sammen -
>både de der kender FotoMagasin som det var og også alle jer nye
>foto-rødder....!

Jeg husker dit fotomagasin som værende alletiders !!
Specielt kan jeg huske, at der var nogle mægtig gode artikler for
begyndere og andre sjæle med behov for genopfriskning af diverse mere
eller mindre tekniske emner, som jeg fandt vældigt nyttige.

Så du vil ihvertfald glæde mig meget, hvis du tager siden op igen

--
Gitte Sørensen gitte@superbruger.dk

Besøg min hjemmeside med galleri (tegning & akvarel), fotos,
rejser og madopskrifter http://home.worldonline.dk/~cgsorens

Fra : Hans Henrik Appel

Dato : 19-01-01 13:37

Hej igen,

Så er jeg kommet lidt længere i mine tanker omkring genoplivningen af
www.fotomagasin.dk

Jeg har tænkt mig en opbygning lidt i stil med...

NYHEDER
- Sidste nyt fra branchen. Dvs produktnyheder, osv.

INSPIRATION
- Gode råd til dig som fotograf. Forslag til fototure, Sådan tager du bedre
billeder, etc.

TEKNIK
Test af og information om kameraer og udstyr. Vælg det rigtige udstyr, etc.

DIGITALT
Alt om digital foto, produktbeskrivelser, test, etc.

BILLEDER
Galleri med læserbilleder

FIND MERE...
Arkiv over gamle artikler, links, aktivitetskalender, bøger, etc.

BAGSIDEN
Skæve billeder, konkurrencer, afstemninger, rejsefortællinger, etc.

Det er den foreløbige sektionering på siden, men opbygningen er først ved
at tage form, så der kan stadig ske mange ting og sager.

Men for nu at tage det helt fra bunden...

Hvad ville du ønske du kunne læse om????

mvh
Hans Henrik Appel

Fra : Erik Aalund

Dato : 20-01-01 14:42

Hans Henrik Appel <hha@heap.dk> wrote:

> Hvad ville du ønske du kunne læse om????

Digital beledbehandling....evt. tips og triks.

--
Venlig Hilsen
Erik Aalund

Fra : Peter Wærum

Dato : 12-02-01 11:23

Hej.

Jeg så forleden en bog som udlukkende indholdt case-studies af
en-eller-anden professionel fotografs billeder. Der stod beskrevet tanker
omkring billedet, illustration af lyssætning mv, begrundelse for eksponering
osv osv. Måske det var muligt at tilføje sådan et afsnit på fotomagasin.dk ?

Glæder mig til at du/i er online igen.

Venlig hilsen

Peter Wærum
(synes-selv-han-er-ved-at-blive-ret-god-til-at-tage-billeder-takket-være-de-
mange-entusiaster-der-altid-er-gode-for-et-råd-eller-tip-men-som-har-masser-
at-lære-endnu)

PS: Hvis du vil have en hånd med designet hjælper jeg gerne til....

Fra : Erik Aalund

Dato : 06-01-01 08:55

Hans Henrik Appel <hha@heap.dk> wrote:

Lyder da som en rigtig god idé.