Undgå ridser på displayet
Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 04-10-01 16:03

Jeg fornyligt købt en Siemens SL45, dejlig telefon. I skrivende stund er der
ikke én rids på den, og det ville være rart hvis der heller ikke kom det (Så
er den lettere at sælge).

Har i nogle gode forslag til hvad man kan gøre for ikke at få ridser på
displayet, her tænker jeg på noget folie man kan komme på som ikke falder
af.

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Erik Einum

Dato : 04-10-01 16:53

"Mark Andreas Christensen" <Machs-nospam-@email.dk> skrev
> Har i nogle gode forslag til hvad man kan gøre for ikke at få ridser på
> displayet, her tænker jeg på noget folie man kan komme på som ikke falder
> af.

En kjenning av meg har en 3210, med originalfolien på, og tlf i en veske
(tettsittende type med gjennomsiktig plast over taster og display).

Kun veske vil gjøre at displayet kan bli litt matt, avhengig av type tlf,
hvor nedsenket displayet er i tlf.

Hvis man først får riper, kan jeg trygt anbefale DISPLEX display polish. Vet
ikke hvem som fører dette i Danmark, men butikker som T.Hansen vil jeg _tro_
har det.

--
///Mvh. EE

Nokia 6210 -00, SW v 05.02

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 04-10-01 18:14

>Hvis man først får riper, kan jeg trygt anbefale DISPLEX display polish. Vet
>ikke hvem som fører dette i Danmark, men butikker som T.Hansen vil jeg _tro_
Ja, T. Hansen har det og det fungerer fint til at polere displayet op med.

- Jørgen

http://sms.jth.net/ Hurtig SMS via browser eller email
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, dynamisk IP, billige int. domæner

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 04-10-01 17:01

"Mark Andreas Christensen" <Machs-nospam-@email.dk> wrote in message

Hvis det kan skiftes uafhængigt af coveret kan det nok ikke betale sig at
tænke på det.
En af mine kollegaer kvaste det på sin Nokia 6210, det blev skiftet i
butikken for 50 kroner.

Mvh
Thomas
www.CallBack.dk

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 04-10-01 17:59

"Thomas-Jensen" <thomasSSLLEETT@edb.dk> wrote in message

> Hvis det kan skiftes uafhængigt af coveret kan det nok ikke betale sig at
> tænke på det.

Det kan ikke skiftes uafhængigt, og et helt nyt cover coster 175 bobslæder i
en tysk butik (http://www.handyman-shop.de)

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 06-10-01 16:22

Hej

Jeg købte sådan noget folie man normalt binder bøger ind med, det virker
fint.

Med venlig hilsen Mark Andraes Christensen

Fra : ¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨

Dato : 06-10-01 18:23

> Hej
>
> Jeg købte sådan noget folie man normalt binder bøger ind med, det virker
> fint.

Husk nu også handskerne, så du ikke ridser tasterne

Mogens

Fra : Mark Andreas Christe~

Dato : 06-10-01 21:04

"¨¨°º©o.,,.o©º°¨¨" <mogens"fjern mig"@nielsen.ac> wrote in message

> Husk nu også handskerne, så du ikke ridser tasterne

Nååå ja. Fordi hud ridser jo meget mere end handsker

Med venlig hilsen Mark Andreas Christensen