taletid??
Fra : Kasper Jensen

Dato : 04-10-01 15:32

Hej,

hvis man nu skal til tyskland, og ikke vil betale tårnhøje priser på abb.
kan man så købe et taletidskort der virker i mange lande til mobilen, eller
skal man købe et taletidskort fra en tysk operatør? og hvor kan de købes
håber på svar

MVH

Kasper

Fra : Fischer

Dato : 04-10-01 16:43

> [...]
eller
> skal man købe et taletidskort fra en tysk operatør? og hvor kan de købes

Ingen danske taletidskort virker i udlandet.
Det tætteste du kommer på, er Telmore som er et abonnement på
taletidslignende vilkår. Du sætter penge ind på din konto via Internettet.
For at få Telmore skal du være fyldt 18 år og for at blive tilsluttet
udenlandstelefoni kræver det en kreditvurdering.

Du vil sikkert kunne købe et tysk taletidsnummer i Tyskland, men hvor- og
hvad det koster aner jeg ikke.

*Fischer

Fra : Thomas-Jensen

Dato : 04-10-01 17:11

"Kasper Jensen" <kalle2@mailme.dk> wrote in message
> [...]
eller
> skal man købe et taletidskort fra en tysk operatør? og hvor kan de købes

T Punkt og E-Plus ligger side om side en enhver by i Tyskland, og der vil du
helt sikkert kunne få taketidskort, uden at jeg dog kender betingelserne.

Vi har en service der virker som er virtuelt telefonkort, det kan bruges i
ca. 60 lande, og bl.a. fra mobiltelefoner i Tyskland. Jeg har selv brugt det
med stor fornøjelse, da jeg var i Rostock i en længere periode i sommer.
Det koster ca. 2 kroner/min til dansk fastnet. Du kan se mere på:
http://www.callback.dk/int/uitfs_information.htm

Mvh
Thomas

Fra : BG

Dato : 09-10-01 17:11

"Thomas-Jensen" <thomasSSLLEETT@edb.dk> wrote:

>T Punkt og E-Plus ligger side om side en enhver by i Tyskland, og der vil du
>helt sikkert kunne få taketidskort, uden at jeg dog kender betingelserne.

Jeg var i Tyskland nu i helgen, hvor man fortalte meg att jeg ikke kan
köbe et tyskt taletiskort hvis jeg ikke har et fast bopael i Tyskland.

Jeg tror det vil lade seg göres hvis man går til mange forskellige
butikker og pröver. Jeg har köbt tidligere, men med lidt problemer.

Men opkald til udenlandske numer med tyske taletidskorte er MEGET dyrt
omtr 4,00DEM (2EUR)

med venlig hilsen
Börje fra Sverige

http://home.swipnet.se/OsbyMikro