Ønskes: Mærkelig/sjov musik
Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-01 14:11

Hejsa!

Nå, så skal I fyre løs med hvad I har af mærkelig/sjov/hopla musik.

Jeg tænker på sådan noget her, det skal bruges til en fest (derfor
ordet hopla

Hubba Hubba Zoot-Zoot
Dallas
Fraggelsangen
Soul Bossanova
Den lille lysegrønne sang
Star Wars (disko-version)
Far til fire - Spil en polka spillemand
Pusterummet
Weird Al diverse.
Osv.

Som I kan se, så spænder det bredt, og det er meningen - det skal bare
være anderledes, fedt, HOPLA!
Kom gerne med alle de forslag I kan finde på, også selvom I måske ikke
helt har fattet noget af det her, hvilken genre osv. Så kigger jeg på
det!

På forhånd tak for hjælpen!

/Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 04-10-01 15:19

> Nå, så skal I fyre løs med hvad I har af mærkelig/sjov/hopla musik.

Her er lige et på forslag til hvad jeg mener er sjov musik, eller musik der
vil kunne sætte lidt gang i en fest:

Antonia - Knallrotes Gummiboot (Tysk udgave af Birthe Kjær klassikeren- det
er sgu' for lækkert)
Muppet Show - Mah Na Mah Na
Black Ingvars - feks. La det Swinge
Cheers - Theme song (eller også er det kun i min omgangskreds vi synes det
er sjovt at skråle med på den)
Hot Butter - Popcorn
Tysk musik f.eks. Die Prinzen - Liebe im fahrstuhl eller Herbert Grünmayer -
Wadde hadde dudde da

Jeg ved ikke om de er så sjove, men de er da meget festlige alligevel

/Troels

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-01 15:26

Troels Lund Laursen skrev:

>Muppet Show - Mah Na Mah Na
>Cheers - Theme song (eller også er det kun i min omgangskreds vi synes det
>er sjovt at skråle med på den)

Disse tænkte jeg selv på
Ville bare ikke remse alt op...

>Wadde hadde dudde da

Klaaaart

Jeg kigger også efter de andre.

>Jeg ved ikke om de er så sjove, men de er da meget festlige alligevel

Og netop festlige skal de være - tak skal du have! Og jer andre, kom
med jeres bud

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Brian Haagh

Dato : 04-10-01 15:36

Hej Lasse,
Hvis du får samlet alle disse nummer skulle du jo lave en opsamling
Gider du maile mig på haagh@post.cybercity.dk

MVH
Brian/

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 04-10-01 15:49

Brian Haagh skrev:

>Hvis du får samlet alle disse nummer skulle du jo lave en opsamling

Det er absolut planen - men nok bare en enkelt CD i første omgang, til
på lørdag.

>Gider du maile mig på haagh@post.cybercity.dk

Hvorfor? Du kan sagtens maile mig på den adresse jeg bruger her - men
skriv i gruppen hvis det er ikke er privat...

venligst,
Lasse Hedegaard

Fra : Invader Zim

Dato : 04-10-01 22:59

> [...]
> Kom gerne med alle de forslag I kan finde på, også selvom I måske ikke
> helt har fattet noget af det her, hvilken genre osv. Så kigger jeg på

Hmm...... prøv også Mr Bungle.

-Invader Zim

Fra : Schiller

Dato : 04-10-01 23:54

"Invader Zim" <dapolicemanwhopunches@heads.fuk> skrev i en meddelelse

> "Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> wrote in message

> Hmm...... prøv også Mr Bungle.
>
> -Invader Zim

Eller Manamenam

Schiller

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 05-10-01 08:27

Crazy world of Artur Brown: Fire!
Napoleon XIV: There comming to take me away
Georgi Fame: Ballad Of Bonnie & Clyde
Elvis: Are You Lonesome Tonight (Laughing version)
Sex Pistols: My Way/God save the Queen
Royal Guardsmen: Snoopy Vs. The Red Baron
April Stevens: Teach me tiger

--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk

Fra : Søren Steffen Thomse~

Dato : 05-10-01 14:35

Darwins sang med Roben og Knud måske...?

sst.

Fra : Johnny Bonde

Dato : 05-10-01 23:55

nam nam med Shubberne

Kjærlig hilsen Mr Smile
--
Din fest bli'r festligere med den gode musik fra: www.festmusik.dk
Hvad sker der i populærmusikkens verden?

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 06-10-01 11:46

"Lasse Hedegaard" <laxxe@nospam.dk> skrev:
> Hejsa!
>
> Nå, så skal I fyre løs med hvad I har af mærkelig/sjov/hopla musik.

Eilart Pilarm (Elvis kopi - mener har er svensk)

/Jakob

Fra : Niels Overgård

Dato : 07-10-01 13:03

Hej
Jeg kan se at du har holdt festen, men til en anden god gang, kan det klart
anbefales at hoppe på Irma Cocktail lounge vol. 1, hvor bl.a. Mah na mah na
er med, og for en god ordens skyld kan det nævnes, at Giorgio Moroder er
"hjernen" bag det nummer.

Mvh.
Niels Overgård