Planter "bortgives" (haster)
Fra : Kursister

Dato : 04-10-01 13:54

Hej,

Jeg har et 240 liters akvarium fyldt med planter, som skal tømmes asap.
Der er for kr. 500,- planter, men da det haster meget, er jeg villig til at
lave en god pris.

mail til g4@mail.dk hvis det har interesse.

mvh
Thomas Schreiber

Fra : Simon...

Dato : 04-10-01 14:48

hvor bor du (jeg bor i brønshøj kbh) og hvad er en god pris ? og hvorfor
skal de ud ??

mvh.SImon

Fra : Carsten Bøhrk

Dato : 04-10-01 21:21

On Thu, 4 Oct 2001 14:54:28 +0200, "Kursister"
<kursist@kursus.aabc.dk> wrote:

>Der er for kr. 500,- planter, men da det haster meget, er jeg villig til at
> [...]

Hej Thomas.

Din borelli-han ville du ikke bortgive alligevel og nu åbner du sgu en
plantebutik også.

Må jeg venligst bede dig om at forfølge nedenstående link, hvor du kan
informere dig om denne gruppes fundats:

http://www.usenet.dk/grupper.pl?get=dk.fritid.dyr.akvarium

--------
Fjern xxx i mail