Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Cokin filtre
Fra : Tue Vestergaard

Dato : 02-01-01 14:15

Nogen der ved hvor man kan anskaffe sig disse i/ved Århus?

Tue

Fra : John K Hansen

Dato : 02-01-01 20:38

Tror ikke de kan fåes i Danmark.......Prøv www.Speedgraphic.co.uk/

Der køber jeg dem. Og jeg synes de er yderst fornuftigt prissat.

MVH
John K Hansen

Fra : Egholm

Dato : 02-01-01 21:05

Cokin filtre kan købes i de fleste fotobutikker i Århus eller omegn. Har
butikken ikke disse på lager - så bestilles de hjem fra importøren. Såre
enkelt. Alternativt - forhør dig hos PhotoAV engro i Viby.
Mvh
Klaus Egholm

Fra : Tue Vestergaard

Dato : 03-01-01 08:03

Nej.....jeg har efterhånden været i de fleste fotobutikker i byen.
Spørger man efter et forløbsfilter, ser ekspedienten meget mærkelig ud i
hovedet. Han spørger makkeren, der heller ikke aner hvad det er, hvorefter
han spørger bossen, der slår op i nogle brochurer fra hama eller hoya.
Ikke lige det, jeg leder efter.
Men jeg prøver nu lige i Viby, tak for'ed.

Tue

Fra : The Webcat

Dato : 03-01-01 20:47

Sig til "Bossen at han skal prøve hos KØFI