Kan man have flere forms på samme side?
Fra : Micah

Dato : 04-10-01 13:23

Jeg har en form som sender mig til en jsp-side fra min hovedside.
Jeg har brug for en ekstra submit-knap på samme hovedside som
sender mig til en ANDEN jsp-side.

Har i nogle forslag?

Tak for jeres hjælp!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Kasper Kyndsberg

Dato : 04-10-01 14:57

"Micah" <de99b15@skivehs.dk> skrev
Du spørger i emnefeltet om man kan have flere forms på samme side. Ja det
kan man sagtens, blot har jeg aldrig hørt om man kan submitte to forms
samtidig. Formålet virker også lidt bløret...?

> Jeg har en form som sender mig til en jsp-side fra min hovedside.
> Jeg har brug for en ekstra submit-knap på samme hovedside som
> sender mig til en ANDEN jsp-side.
> Har i nogle forslag?

jsp specifikke spørgsmål er du nok bedre hjulpet med svar på i

> Tak for jeres hjælp!

/Kasper
<http://kyndsberg.dk/>