Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
greyscale.dk
Fra : Jesper Andersen

Dato : 02-01-01 18:12

På greyscale.dk kan man udstille sine bedste billeder, sætte sit udstyr
til salg, skrive artikler, oprette emner på vores messageboard og meget
mere. Hjælp os med at gøre det til nettets bedste fotoside.

Godt Nytår!

Jesper Andersen
Webmaster, greyscale.dk

--
Posted from cicero2.cybercity.dk [212.242.40.53]

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 02-01-01 20:11

Jesper Andersen wrote:

> På greyscale.dk kan man udstille sine bedste billeder, sætte sit udstyr
> til salg, skrive artikler, oprette emner på vores messageboard og meget
> mere. Hjælp os med at gøre det til nettets bedste fotoside.

Du skal lige være opmærksom på, at din web-hotel udbyder snylter på dit
domaine, hvis man bruger flg. URL: http://greyscale.dk - så får man en
dum reklame for din web-hotel vært.

Det bør være sådan, at det er ligegyldigt om brugeren skriver:
http://greyscale.dk elle http://www.greyscale.dk - du kan prøve det med
alle de URL's, der er i min signatur, de virker med og uden www.

En anden ting er så, at typografien på dit site er så lille en
størrelse, at jeg ikke kan læse den, med Netscape Communicator, jeg
måtte skifte over til Internet Explorer for at gennemse dit site, jeg
oplevede også, at når jeg klikkede på billederne i galleriet, så åbnede
der et nyt vindue, men det forblev tomt.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Steffen Poulsen

Dato : 02-01-01 20:42

"Jesper Andersen" <jesper.andersen@greyscale.dk> wrote in message
> På greyscale.dk kan man udstille sine bedste billeder, sætte sit udstyr
> til salg, skrive artikler, oprette emner på vores messageboard og meget
> mere. Hjælp os med at gøre det til nettets bedste fotoside.

Ærgerligt at opløsningen på billederne (helt generelt) er så elendig.

Ærgerligt at I ikke lige skriver at folk kan fremkalde deres billeder til
under kr. 3,- stykket i stedet for at få dem printet til kr. 10,- i jeres
"WebPrint" afdeling.

Fedt med links-samlingerne.

Ærgerligt at overskueligheden i forummerne mangler.

Spændende koncept - bliver fedt at se udviklingen, når der kommer "kød på"
lidt senere

mvh Steffen

Fra : findsvar.dk

Dato : 18-04-01 09:23

> Ærgerligt at opløsningen på billederne (helt generelt) er så elendig.

Hvilke billeder mener du? Måske du selv sidder med en ADSL forbindelse og er ligeglad med downloadtid, men vi har mange brugere som satdig bruger 56K modem - dem vil vi gerne kunne byde en ordentlig service.
Vi vil måske overveje at uploade vores egne billeder i flere forsk. størrelser - de tilsendte billeder kan vi desværre ikke gøre noget ved.

> Ærgerligt at I ikke lige skriver at folk kan fremkalde deres billeder til
> under kr. 3,- stykket i stedet for at få dem printet til kr. 10,- i jeres
> "WebPrint" afdeling.

Den pris du angiver gælder ikke digitalbilleder. Derudover er vores Webprint lukket ned, da vi vil fokusere på udstilling/galleri.

> Fedt med links-samlingerne.
Tak, det er en af vores mærkesager

> Ærgerligt at overskueligheden i forummerne mangler.
Hvis du kan komme med lidt konstukrtiv kritik vil vi meget gerne ændre...

> Spændende koncept - bliver fedt at se udviklingen, når der kommer "kød på"
> lidt senere
Du er selv med til at præge udviklingen - jo flere der sender billeder og artikler ind jo bedre - Du kan jo starte med at sende os nogle billeder i høj kvalitet

Mvh Jesper Andersen
Webmaster, greyscale.dk

http://www.kandu.dk/