billede til hjemmeside
Fra : Poul E Møller

Dato : 04-10-01 12:38

Hej
Undskyld hvis dette ikke er den rigtige ng men det er jo til hjemmesiden jeg
skal bruge billederne så.
Hvilket program vil i anbefale til at redigere billeder med, her tænker jeg
på at jeg har nogle forskellige ting der skal klippes ud så baggrunden
erstates med en ensfarvet baggrund.

Med venlig hilsen
Poul E M

Fra : jopa

Dato : 04-10-01 12:46

"Poul E Møller" skrev ..bla
Hvilket program vil i anbefale til at redigere billeder med, her tænker jeg
> på at jeg har nogle forskellige ting der skal klippes ud så baggrunden
> erstates med en ensfarvet baggrund.

Prøv at spørg i news.dk.edb.grafik
Der sidder de kompetente

--
jopa
www.jp-web.dk

Fra : Poul E Møller

Dato : 04-10-01 13:00

Tak det var da lige den gruppe jeg skulle bruge tror jeg
Med venlig hilsen
Poul E M

Fra : J.C. Voss

Dato : 04-10-01 13:12

Poul E Møller <pollefyr@mail.dk> wrote:

> Hvilket program vil i anbefale til at redigere billeder med, her tænker jeg
> på at jeg har nogle forskellige ting der skal klippes ud så baggrunden
> erstates med en ensfarvet baggrund.

Paint shop pro skulle være godt, vist endda med en 30-dages
evalueringsperiode <http://www.jasc.com/products/psp/>

Gimp er gratis, kender det ikke, men har kun hørt godt om det.
<http://www.gimp.org/>

--
//Jonas @ 11°, 56° | Hellere styr på lortet - |
<http://geografi.hjem.wanadoo.dk> | end lort på styret... |

Fra : Kasper Christensen

Dato : 12-10-01 09:19

Plus at PSP ikke stopper med at fungerer efter 30 dage.