Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Manual til Canon EOS 300
Fra : Jan Helweg-Mikkelsen

Dato : 02-01-01 12:43

Er der en, som kan hjælpe mig med en manual til Canon EOS 300

Jan Helweg-Mikkelsen
jan@helmik.dk

Fra : Amund Johansen

Dato : 02-01-01 17:33

Jan Helweg-Mikkelsen wrote:

> Er der en, som kan hjælpe mig med en manual til Canon EOS 300
>
> --
> Med venlig hilsen
> Jan Helweg-Mikkelsen
> jan@helmik.dk

   Hei,
manualen min forsvant når jeg byttet ut min 300, men jeg kan
sannsynligvis svare hvis det er noe du lurer på. Tror jeg husker det
meste om kameraet.

mvh,
Amund
--
I'll see you on the dark side of the moon

http://home.online.no/~amunjoha/index.html

Fra : Ib Pico

Dato : 02-01-01 20:45

Jeg har da manualen, men kan i sagens natur ikke undvære den. Jeg vil ikke
skanne den ind i Acrobat, den er immervæk på 74 sider.
Tror du ikke Canon kan hjælpe dig ?
Importøren er:
Princo A/S
Erhvervsvej 30
2610 Rødovre
Tlf. 44 85 34 34
Fax. 44 85 34 33
E-mail: canon@princo.dk

Med venlig hilsen
Ib Pico
Pico@mail.dk
http://home9.inet.tele.dk/pico/

Fra : cm

Dato : 05-01-01 16:21

Spurgte Princo den skal bestilles hos en fotoforhandler og der hedder
den Installeringssæt og koster 400 kroner - sådan

Fra : Ib Pico

Dato : 05-01-01 17:11

>den Installeringssæt og koster 400 kroner - sådan

Bad look. Det er da helt fjollet, 400 kr. Nok er den pænt trykt, men
alligevel.

Hvor bor du

Med venlig hilsen
Ib Pico