Hjælp! Depeche Mode i Parken - præmie udlo~
Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 04-10-01 11:39

Jeg ved, der findes bootlegs af koncerten med Depeche Mode i Parken d. 23.
september derude, men da jeg sidder med et oldnordisk 56K analogt modem, er
det håbløst at downloade musiknumre...

Er der en venlig sjæl, der har koncerten liggende (gerne i MP3) og som vil
brænde den på CD-ROM og sende den til undertegnede, så er jeg villig til at
give en DVD i bytte!

Vælg mellem følgende Reg. 1 DVD'er:
1. The Blair Witch Project
2. Elizabeth (Cate Blanchet, Geoffrey Rush)
3. Sphere (Dustin Hoffmann, Sharon Stone, Samuel L. Jackson)
4. Fallen (Denzel Washington, John Goodman)
5. Primary Colors (John Travolta, Emma Thompson)

Svar her i gruppen eller direkte på email...

Lars.
Email groucho@mail.dk

Fra : Christian Muus

Dato : 04-10-01 17:42

"Lars E.F. Sommer" <groucho@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> september derude, men da jeg sidder med et oldnordisk 56K analogt modem,

Prøv at gå ind på www.mmdm.dk. Det kan være de kan hjælpe!

Og på www.depechemodeforum.cjb.net ved jeg at der bliver snakket meget om
Parken-bootlegs, så det var måske også en mulighed

--
Christian Muus

Fra : Lars E.F. Sommer

Dato : 04-10-01 22:21

"Christian Muus" <gergen@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv at gå ind på www.mmdm.dk. Det kan være de kan hjælpe!
>
> Og på www.depechemodeforum.cjb.net ved jeg at der bliver snakket meget om
> Parken-bootlegs, så det var måske også en mulighed

Tak for svar - jeg har nu fået hjælp...!

Lars.