Killing gives bort til godt hjem
Fra : KBP

Dato : 03-10-01 23:35

Min lille hvide kat - Ludvig med røde ører og rød hale søger et nyt hjem -
et hjem hvor der er mere liv i kludene end her - et hjem med børn eller evt.
andre katte og et hjem hvor han kan være ude som inde.

Han er øretatoveret og neutraliseret har egen kasse og diverse andre
katteremedier. Han er et halvt år gammel - meget kærlig, venlig og glad for
kontakt.

Han bor i Vejle Amt - men jeg kører gerne langt for at kunne give ham det
rigtige hjem.

VH Karen

Fra : Nina El Falaki

Dato : 04-10-01 16:48

Jeg forstår ikke helt hvorfor han skal omplaceres???

Hvorfor kan I ikke anskaffe en kat mere???

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats

Fra : KBP

Dato : 05-10-01 16:10

Omplacering på grund af ændrede livs og arbejdsbetingelser = mindre tid i
hjemmet.

En kat mere vil bare gøre situationen værre.

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:bs%u7.2668$%D3.230916@news000.worldonline.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 05-10-01 19:37

Er du sikker? hvis du får en kat mere, har kattene hinanden, og savner
jer/kedersig mindre. To katte=halvt så meget besvær, dobbelt så mange
glæder. Men hvis du ikke har til til fodring og renholdelse af bakker, ja så
har du absolut et problem, og så håber jeg du snart finder et hjem til
missen.

Fra : KBP

Dato : 07-10-01 11:23

Et godt hjem er fundet - endda via denne nyhedsgruppe.
Efter et besøg der, hvor jeg afleverede katten, er jeg overbevist om, at det
er den eneste rigtige løsning for alle parter.

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:81nv7.2350$uQ.314264@news010.worldonline.dk...

Fra : Nina El Falaki

Dato : 07-10-01 14:29

Hej

Til lykke med det, bare synd for dig, at du ikke har kat mere.

Fra : KBP

Dato : 08-10-01 17:26

Det var endnu mere synd for katten, at den skulle være så meget alene.
Jeg får måske bedre mulighed senere og så skal jeg bestemt have kat igen.

Nina El Falaki <cats@feca.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:XHYv7.5137$%D3.409065@news000.worldonline.dk...

Fra : Birgitte

Dato : 07-10-01 14:46

Hej Karen
Jeg synes det er en flot gestus, at erkende overfor sig selv, at man måske
har taget munden for fuld, og ikke har tid, overskud og kærlighed nok til et
kæledyr.
Jeg synes du har fundet den rette løsning til Ludvig, og gid han er kommet
et sted hen, hvor han får lov til at få lige nøjagtig den opmærksomhed han
har behov for.
At du selv ville fragte ham til sin nye adresse, fortæller jo lidt om hvor
vigtig det er for dig, at Ludvig får det bedste.
Endnu engang ser vi, at listen her kan være meget nyttig.
Mange kattehilsner og miauuer fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

---

Fra : Mette Svangren

Dato : 07-10-01 15:25

Jeg kan fortælle alle, at Ludvig trives fint i sit nye hjem. Han sover i
vores seng om natten og er ellers fuld af krudt. Dette kan endog kombineres,
således gik han den allerførste morgen her ned og hentede sine pelsmus én
efter én og bar dem op i sengen.
Dog er han lidt skuffet over, at han ikke må lege med vores undulater!

Høje spind fra Mette og Ludvig, der lige nu ligger på skødet og råhygger!

Fra : Birgitte

Dato : 07-10-01 16:15

Et kæmpe tillykke med Ludvig,- pas godt på ham. Det lader til at historien
fik en lykkelig slutning.
Mange kattehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk

Fra : Kate

Dato : 07-10-01 22:18

"Mette Svangren" <mette@svangut.dk> wrote in

> Høje spind fra Mette og Ludvig, der lige nu ligger på skødet og
> råhygger!

Åh, hvor dejligt at en mis fik et godt nyt hjem. Jeg kan huske for
mange år siden, da Johan og Sofie var små at jeg var ved at skulle af
med dem fordi jeg havde fået at vide jeg var allergisk over for dem.
Bare det at der var en der ringede og ville ha' Johan fik mig til at
tude. Jeg kunne bare ikke skille mig af med ham til et tilfældigt hjem.
Heldigvis slog jeg koldt vand i blodet og beholdt dem begge, men sikke
en grim tanke at måske skulle aflive 2 et-årige katte hvis ingen ville
ha' dem.
Denne liste kan jo være en stor fordel for vores elskede misser for
selvfølgelig kan man komme i en situation hvor vi ikke kan beholde de
dyr vi har taget til os og så er det da godt at Ludvig, f.x. kom til et
nyt godt hjem istedet for at måtte lade livet.
Tillykke til både Ludvig og dig, Mette.
--
Kate

Fjern noget fra adressen ved privat svar.

Fra : KBP

Dato : 08-10-01 17:30

Jeg kunne aldrig aflive en kat - bare fordi jeg ikke kunne passe den
ordentligt. At Mette gerne ville heve den er bare så dejligt. Jeg var blevet
ved til jeg havde fundet det rigtige hjem. At det så lykkedes så hurtigt
skyldes netop denne gruppe.

Mange tak til Mette.

Kate <oliwer@wanadoo.dknoget> skrev i en
nyhedsmeddelelse:7E3w7.129$tr2.31452290@news.orangenet.dk...

Fra : Kate

Dato : 08-10-01 20:56

"KBP" <k.basse@post6.tele.dk> wrote in

> [...]
> Jeg var blevet ved til jeg havde fundet det rigtige hjem. At det så
> lykkedes så hurtigt skyldes netop denne gruppe.

Jamen, det ville helt sikkert også have været min værste forestilling,
at skulle aflive to sunde raske katte. Heldigvis viste det sig at det
ikke var kattene, der var mit problem. Jeg har nu aldrig fundet ud af
hvad problemet var. Men det er rigtigt godt at du ville gøre
benarbejdet for katten

Fra : Line Wolff

Dato : 08-10-01 08:37

Hej Mette!

Ja, vi kender jo hinanden! Hej igen og jeg kan vist kun sige at jeg er
sikker på at Ludvig har fået det bedste kattehjem man kan tænke sig. Det er
dejligt når den slags sker. Held og lykke med det nye missehold - er det den
første?

mvh Line

Fra : Mette Svangren

Dato : 08-10-01 09:16

Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in message
> Held og lykke med det nye missehold - er det den
> første?

Hej Line

Det er længe siden
Ja, Ludvig er den første i mange år. Jeg/vi har jo boet i en lille
2-værelses i Århus, hvilket vi ikke ville byde en kat. Men for lidt over en
måned siden flyttede vi ind i vores nye hus på nordsiden af Vejle Fjord, og
her er masser af plads til at boltre sig på.
Og det er lige, hvad han gør, ham Ludvig! Utroligt, hvor meget sådan en
lille kiling kan larme, når den kl. 6 om morgenen leger på trappen. Og hver
5. minut kommer han lige ind i sengen: "Kan du høre mig? Lyder det ikke
sjovt? Er du sikker på, at du ikke vil være med?"

Knus fra Mette og Ludvig, der lige nu sover rævesøvn i lænestolen med udsigt
til fugleburet.

Fra : Birgitte

Dato : 08-10-01 11:35

Hej Mette
Dine beskrivelser af oplevelserne med Ludvig, fortæller alt. Han har fundet
"HJEMMET".
Bare vi kan blive lige så heldige, når nu vi skal finde et nyt hjem til en
af vores voksne MCO kastrater.
Jeg er kræsen som bare pokker, har altid sagt, at jeg vil være kat i mit
næste liv "min egen kat".
Så vi leder med lys og lygte efter et kærligt hjem, men vi har tid til at
vente på, at vi finder det rette.
Men endnu engang et KÆMPE stort tillykke med LUDVIG må I få rigtig mange
gode oplevelser i fremtiden.
Mange miauuer fra Birgitte

> [...]
> sjovt? Er du sikker på, at du ikke vil være med?"
> Knus fra Mette og Ludvig, der lige nu sover rævesøvn i lænestolen med

---

Fra : Mette Svangren

Dato : 08-10-01 14:52

"Birgitte" <nospamtruetrust@mail.dk> wrote in message
> [...]
> "HJEMMET".
> Bare vi kan blive lige så heldige, når nu vi skal finde et nyt hjem til en
Snip
> Så vi leder med lys og lygte efter et kærligt hjem, men vi har tid til at
> vente på, at vi finder det rette.

Hej Birgitte

Hehe, ja jeg ville lyve hurtigere end en killing kan løbe op af en trappe,
hvis jeg påstod, at vi var afvisende overfor tanken om endnu en kat, så
deeet.... Og Maine Coon er da lækre!
Faktisk havde vi for ca. 1½ måned siden to BS på hånden (til dels fundet med
hjælp her fra gruppen), men de behøvede nyt hjem p.g.a skilsmisse, og da
eksmanden hørte, at nu kom der faktisk nogen og så på kattene, ja så ville
han alligevel selv beholde dem. Godt for ham og kattene, men lidt skuffende
for os.
Men Ludvig er garanteret glad for det!

Hilsen Mette og Ludvig, der snorksover i den udgående post på skrivebordet.

Fra : Trine

Dato : 09-10-01 18:18

Hej Birgitte

Må man spørge hvem der skal have et nyt hjem?? det er vel ikke mit
hjertebørn (thi hi eller et af dem alle) Star Wars??? hva, hva, hva???

Hilsen
Trine

Fra : Birgitte

Dato : 09-10-01 22:13

Hej Trine
Det er nu Acqua Di som vi søger et nyt hjem til, hun er for dominerende
tilalle de fertile katte, og går nu kun i spænd sammen med vores anden
kastrat Tipico, men hun er jo selskabskat til hannerne.
Hun er kælen som pokker, meget egoistisk "har nok været for tæt på mig"
thihi *G*
Nej Star "ham bli'r her" Han skal jo være far igen her til november en
spændende combination, og så har han været ude om sig på Jewel en gang til.
Jeg skal love for han lige i øjeblikket er i stødet *G*
Missehilsner fra Birgitte
DK. True Trust
www.truetrust.dk