SW version i 3310.. hvad får man ud af det~
Fra : DeBoss

Dato : 03-10-01 22:33

Hej
jeg har jo fået en 3310.. SW version er 4.06 som jeg kan forstå er ret gammel..

Er der nogen idé i at opdatere den ??
og hvad kan jeg ellers bruge et flash/data -kabel til (ja unlocke men ellers..)

--
Mvh Dennis B Dennis@Bitnisse.dk
Nogle kvinder synes det er vulgært at gå

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-10-01 22:40

DeBoss skrev:

>jeg har jo fået en 3310.. SW version er 4.06 som jeg kan forstå er ret gammel..
>
>Er der nogen idé i at opdatere den ??

Umiddelbart ikke, hvis du ikke har problemer med den.
Her står hvad der er ændret i nyere versioner, desværre på et mystisk
sprog: http://www.indocell.net/id37_3310_1.htm

>og hvad kan jeg ellers bruge et flash/data -kabel til (ja unlocke men ellers..)

Du kan IKKE bruge det til at opgradere, KUN unlocke.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.