Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon G2
Fra : TORBEN JESSEN CALLES~

Dato : 03-10-01 22:01

Hej LH
Det billigste sted jeg har fundet er under www.edbpriser.dk 8800 kr. Selv
da jeg var nede i Tyskland sidste uge var den 700 kr. dyrere i den butik
hvor jeg kommer, nu ved jeg ikke hvor langt du har derned, for der er jo
visse ulemper hvis der er noget med kameraet.
hilsen Torben Callesen

Fra : Soren 'Disky' Reinke

Dato : 04-10-01 07:58

"TORBEN JESSEN CALLESEN" <tcfoto@get2net.dk> skrev i en
meddelelse news:N_Ku7.15861$lk7.253183@news.get2net.dk...
> [...]
> hvor jeg kommer, nu ved jeg ikke hvor langt du har derned, for
der er jo
> visse ulemper hvis der er noget med kameraet.

Hvis Canon bare er smarte nok til at give garanti der dækker hele
verdenen er det ikke noget problem.

--
With many Thanks

Soren ' Disky ' Reinke ICQ #1413069
http://www.disky-design.dk/fish

Fra : Tonni

Dato : 04-10-01 15:12

Jeg købte for snart 10 år siden et Canon EOS 1000 i Tyskland. Normalt er/var
der i Tyskland kun ½ års garanti. Men Canon gav 2 års garanti i hele Europa.
mvh Tonni

Fra : LH

Dato : 04-10-01 20:24

Nu vi er ved den garanti, ved du så hvad den dækker, og om den
overhovedet er eksisterende? Jeg har lidt svært ved at finde noget på
skrift om den.

--
LH

Fra : The Webcat

Dato : 05-10-01 09:53

Det er de gældende regler i købslandet der gælder. Spørg i forretningen. EU
arbejder på at få ens regler men det tager tid, og om de er nået til Garanti
endnu ved jeg ikke.

Fra : Thomas Larsen

Dato : 05-10-01 10:42

Hej,

Hos www.photoshop.dk fås den til 8305,-.

Jeg har set den til omkring DM 1900,- i Tyskland.
http://www.telefoto-digitalkamera.com/
http://www.digital-net-shop.de/
Portoen vil ofte være omkring DM 50,-.

På trods af de 1000- kr man kan spare ved at købe den i Tyskland
er jeg mest tilbøjelig til at købe kameraet i her i landet.

Thomas

--
Posted from pc203162.stofanet.dk [212.10.143.162]

Fra : Thomas Larsen

Dato : 05-10-01 10:49

Her er nogle billeder taget med Canon G2. De er virkelig imponerende!
http://medlem.tripodnet.nu/singo/g2/

Thomas

--
Posted from pc203162.stofanet.dk [212.10.143.162]

Fra : Thomas

Dato : 05-10-01 14:34

On Fri, 5 Oct 2001 09:42:02 +0000 (UTC), "Thomas Larsen"
<thomas.larsen@e-box.dk> wrote:

>På trods af de 1000- kr man kan spare ved at købe den i Tyskland
>er jeg mest tilbøjelig til at købe kameraet i her i landet.

Jeg sidder med samme overvejelser.
Skal også have investeret i et G2 (3 stk. faktisk) og ved ikke om det
kan "betale" sig at købe det i tyskland, pga det "bøvl" der evt. kunne
opstå.
Billigste forhandler i DK med butik jeg lige umiddelbart kunne finde
(som også ligger i nærheden af Aalborg) er computer city. De sælger G2
til 8995.-. Jeg overvejer at tage derud og høre hvad de kan sælge til
hvis man presser dem lidt og skal have 3 stk.
Er der evt. andre i nærheden af Aalborg der skal have et G2? I så fald
kunne vi måske få en OK pris hvis vi skulle have 5 eller flere stk.
G2.

--
Mvh.
Thomas

Fra : Michael hemmingsen

Dato : 05-10-01 23:11

Til Thomas !
Jeg er bestyrer i en Japan Photo, og hvis du skal bruge 3 stk Canon G2, kan
jeg sælge dem til dig for
en stykpris af 8395 kr.

Michael Hemmingsen
Nybrovej 304, lejl o06
2800 Lyngby
tlfnr: 46974706
E-mail: mh@nybro.k-net.dk

Fra : Thomas

Dato : 08-10-01 15:16

Jeg mailer dig lige privat.

--
Mvh.
Thomas

Fra : _Anden_

Dato : 09-10-01 00:10

> Er der evt. andre i nærheden af Aalborg der skal have et G2? I så fald
> kunne vi måske få en OK pris hvis vi skulle have 5 eller flere stk.
> [...]

Hej Thomas

Jeg er med! bor selv tæt ved Ålborg

Mvh

Anders H