Antal SMS'er ? i Nokia 3310
Fra : DeBoss

Dato : 03-10-01 21:43

Hej

Jeg har lige fået mig en 3310 efter flere år uden mobil.. og jeg undrer mig egentlig over at den ikke kan have mere en 11 sms'er i hukkomelsen.. ligger de på kortet eller i telefonen..

Hvorfor kan der ikke være flere.. de fylder jo faktisk intet, og jeg har næsten ingen numre i den endnu...

Kan man desuden slette de faste billeder der ligger i den (smilende hoveder og nokia fingrene m.fl.)

--
Mvh Dennis B Dennis@Bitnisse.dk
Nogle kvinder synes det er vulgært at gå

Fra : DeBoss

Dato : 03-10-01 22:09

Ok... har læst lidt i gruppen (sorry.. bør gøre det før jeg poster.. a ve' det)
nu vil jeg bare gerne vid om man kan slette de faste billeder der ligger i den (smilende hoveder og nokia fingrene, lille grim ø + m.fl.)

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-10-01 22:17

DeBoss skrev:

>Ok... har læst lidt i gruppen (sorry.. bør gøre det før jeg poster.. a ve' det)
>nu vil jeg bare gerne vid om man kan slette de faste billeder der ligger i den (smilende hoveder og nokia fingrene, lille grim ø + m.fl.)

Send nye billeder til den, så får du muligheden for at overskrive dem.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
Nokia, Ericsson, Siemens, Panasonic, Trium Mars.

Fra : DeBoss

Dato : 03-10-01 22:31

gør man ??
ehh nå ok.. jeg troede da kun man kunne gemme f-eks 15 og derfor sletter jeg lige så hurtigt de kommer for at have plads...

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 03-10-01 22:37

DeBoss skrev:

>gør man ??

Ja.

>ehh nå ok.. jeg troede da kun man kunne gemme f-eks 15 og derfor
>sletter jeg lige så hurtigt de kommer for at have plads...

Nej. Man kan vist have 1 mere end der er fra starten.

PS! Din linielængde er meget lang, for at gøre det nemmere for os at
læse, så bør du sætte den ned til 72.

venligst,
Lasse Hedegaard