Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kamerakøb nær dansk/tysk grænse
Fra : LH

Dato : 03-10-01 20:10

Hej

Jeg står overfor at skulle investere en mindre formue på et digitalt
kamera. Mit valg er faldet på et Canon G2, og jeg har nu været ude at
se på priser i DK.

Er der nogen der kender en forhandler i Flensborg eller omegn, som man
evt kan køre til og hente et billigt kamera. Måske et link til nogle
sider der viser forhandlere i flensburg?

--
LH

Fra : Henning Petersen

Dato : 03-10-01 21:35

On Wed, 03 Oct 2001 21:09:36 +0200, LH <8wonder@beer.com> wrote:

> Er der nogen der kender en forhandler i Flensborg eller omegn, som man
> evt kan køre til og hente et billigt kamera. Måske et link til nogle
> sider der viser forhandlere i flensburg?

Jeg ved ikke om de har netop dine modeller, men der findes ihvertfald
to store el(ektronik)-butikker i både city-park og förde park.

Desuden vil en tur op af gågaden give at par foretninger mere.

Det skal dog siges at jeg ikke er klar over pris-niveauet i nogan af
de nævnte butikker.

--
Venlig hilsen / Best regards
   Henning