Polaris Drabant
Fra : Tore og Helle

Dato : 03-10-01 19:08

Ja, der findes jo mange både Vil blive glad for meninger om denne båd
fra personer, der har sejlet den. Jeg har fundet alt hvad der er at finde på
nettet om den, så det er personlige erfaringer, som jeg gerne vil modtage
med tak.

Sejler nu Omega 30

Tore
Dafne
Lynetten

Fra : Mikael Jespersen

Dato : 03-10-01 21:21

....og I har selvfølgelig tjekket www.pd26.dk, ikke sandt? )

Mvh. Mikael

Fra : Ole Pagh

Dato : 05-10-01 15:21

til Tore og Helle og hvem der ellers gider læse dette.

Jeg har haft min i 14 år, sejlet ca. 13.000 SM i den og vil ikke bytte.
Den er ekstrem god at sejle alene, og klarer sig i alt vejr (næsten).
Man skal dog ikke forvente oceaner af plads under læ, da den er ret smal
(2,43 m) og bygget klassisk med kahytten.
Prøv evt. at kontakte "´Havgassen" Pd nr 17 ved Georg Rossing og Frue. Jeg
deler havn med dem og de har netop i år sejlet helt til Finland, syd om
Sverige og har været væk i 3-4 mdr. Det blev vist til mere end 2.000 SM.
De siger at det var en pragtfuld tur.
Det gør og siger man vist kun hvis man er RIGTIG glad for sin pd26-båd.

God jagt på en brugt pd-26.
PS Gå efter en med indenbordsmotor (synes jeg).

Ole pagh
pd 26 Skjoldungen
Jyllinge